.

Gabriel MARANCA - Sales Manager, Motorola Romania Mobile Devices:
'žÎn mai 2004 Motorola a semnat contractul de distribuție cu compania World Comm Trading, având în vedere experiența și performanțele obținute de către aceasta pe piața de distribuție a telefoanelor mobile din România. Implementarea conceptului de distribuție a telefoanelor mobile a cunoscut o creștere importantă începând cu anul 2003 datorită exploziei numărului de clienți ai serviciilor de telefonie mobilă, dar și datorită creșterii pieței de replacement.

Prezența noastră a crescut de la an la an și este aliniată la previziunile de dezvoltare a pieței locale. Cunoștințele despre piață și experiența în coordonarea activităților de import, gestionare și distribuție, numărul mare de clienți pe care World Comm Trading îi are în momentul de față și profesionalismul cu care își abordează clienții și partenerii deopotrivă, au determinat ca această companie să se mențină cu succes la statutul de partener de încredere.

Așa cum a declarat domnul Greg Estell '“ Vice President Mobile Devices Europe - în aprilie 2005, la lansarea primului telefon Motorola 3G V975 în România, Motorola și-a propus să devină numărul doi pe piața de telefonie mobilă din România. Suntem încrezători că vom atinge acest obiectiv și acest lucru nu poate fi făcut decât cu ajutorul partenerilor noștri.

Felix VLĂDĂU (foto) - General Manager World Comm Trading
C@M: Cum arată piața românească de terminale mobile - ce se vinde mai bine, modelele ieftine/ scumpe, cele cu cameră foto, cele de business?
Felix Vlădău:
Toate terminalele mobile, indiferent de preț sau dotări suplimentare (cameră foto, tehnologie Bluetooth, etc) au un loc bine stabilit în peisajul pieței românești. Evident că prețul joacă un rol important în volumul vânzărilor oricărui produs de orice natură ar fi el, dar se observă în ultimul an o creștere importantă în vânzări și pentru terminale din gama de mijloc de preț, ceea ce arată un interes din ce în ce mai mare și pentru opțiunile suplimentare serviciului de voce cum ar fi ecrane color și camere foto din ce în ce mai performante. Astfel, pe lângă gama de telefoane cu prețuri mici, numite și terminale basic, care au facilitat dintotdeauna achiziția de noi clienți pentru operatorii GSM, s-a dezvoltat și piața terminalelor pentru replacement, piață caracterizată de produse mai complexe care pot satisface cerințele celor mai exigenți utilizatori GSM.

C@M: Cum a reacționat piața la telefoanele mobile 3G și care au fost cele mai solicitate modele?
Felix Vlădău:
Orice tehnologie nouă are nevoie de o perioadă minimă de timp pentru a se impune pe piață. Chiar dacă oferta de terminale 3G este redusă azi comparativ cu cea a terminalelor tradiționale, compania World Comm Trading este pregătită să ofere clienților săi toată gama de terminale mobile atât GSM, cât și UMTS.

Pentru informații, contactați World Comm Trading la office@worldcomm.ro