.

Sebastian De LAZZERO (foto)
Key Account Manager Philips România SRL, Consumer Electronics:
„Totul a început la sfârșitul anului 2004. Și a început din dorința Philips România SRL - Divizia Consumer Electronics, de a găsi o companie care să se ocupe în mod profesionist de portofoliul său de produse comerciale de telecomunicații, constând în telefoane DECT (Digital Enchanced Cordless Technology) de ultimă generație.

După o scanare atentă a pieței, această companie s-a dovedit a fi World Comm Trading, cu o experiență mare pe piața telecomunicațiilor, în principal pe cea a telefoniei mobile, dar cu ambiții în creștere și pe piața telefoniei fixe. Discuțiile purtate de Philips cu dl. Felix Vlădău și dl. Adrian Floarea, General Manager și respectiv Sales Manager al World Comm Trading, au atins foarte rapid puncte comune care s-au materializat în vânzări mult peste obiectivele pe această categorie în numai două luni.

În 2005, Philips și World Comm Trading au demarat colaborări pentru comercializarea telefoanelor DECT Philips cu companii precum Romtelecom, Metro Cash&Carry, Germanos, depășind astfel cu mult realizările anului precedent și realizând totodată o depășire semnificativă a celor propuse pe anul în curs.

Strategia viitoare nu poate fi alta decât să creștem în continuare împreună, Philips și World Comm Trading, și să atacăm în 2006 piața de distribuție a echipamentelor de telefonie fixă, precum și piața de retail tradițional. Estimăm o evoluție crescătoare în următorul an care să atingă cel puțin 20% față de 2005.”

Felix VLĂDĂU
General Manager World Comm Trading
În acest moment deținem o cotă semnificativă din piața de distribuție în domeniul telefoanelor mobile și al celor fixe de tip DECT. Din nefericire nu avem instrumentele necesare pentru a putea determina cu exactitate cota noastră de piață, atât producătorii cât și distribuitorii nefăcând publice date cu privire la activitatea lor.

Cu toate acestea, în urma monitorizărilor pe care le avem, opinia noastră este că deținem o cotă de piață de aproximativ 15%, fiind unul dintre primii trei jucători din piață și, cu siguranță, cel mai activ. Atuul nostru principal constă într-o abordare cu totul nouă pentru această industrie, și anume una orientată către contracte de lungă durată. Mai exact, pentru a ajunge la acest rezultat, le oferim clienților noștri servicii de înaltă calitate și produse cât mai variate. În acest fel am reușit să schimbăm mentalitatea de spot deal, care caracterizează vânzările de terminale mobile, într-una de parteneriat.

Până acum 2 ani piața vânzărilor de telefoane mobile era instabilă și incoerentă, determinând retailerii să schimbe chiar și 5 furnizori pe an. Riscurile pe care ni le-am asumat la acel moment prin orientarea directă și exclusivă către producători, prin diminuarea marginilor în prețul produselor noastre cât și încercările de a ne convinge clienții de strategiile noastre de lungă durată s-au dovedit benefice. Cum astăzi avem cel mai mare număr de clienți activi, putem spune că strategia noastră a fost cea corectă, iar pariul câștigat."

Pentru informații, contactați World Comm Trading la office@worldcomm.ro, tel.: 021-316.57.95