.

Motorola, al doilea producător de telefoane mobile din lume, nu a fost afectat încă de către reducerile de prețuri pe care rivalul direct, Nokia, le-a efectuat până acum, a arătat președintele Motorola, Tom Lynch, în cadrul unei conferințe ce a avut loc în New York, pe 21 mai. Lynch a arătat de asemenea că Motorola crede încă în realizarea atingerii marjei de profit operațional de 15%, însă 'acest lucru nu se va întâmpla în acest an.' Ca răspuns la rapoartele analiștilor care arătau reducerile de preț efectuate de Nokia la anumite modele de telefoane mobile, Lynch a arătat că Motorola va efectua la rândul ei reduceri în cadrul anumitor categorii de telefoane. 'În punctele strategice pentru noi vom acționa ca atare, însă deocamdată nu necesită o acțiune din partea noastră.' Compania ar fi mai interesată să reacționeze la aceste reduceri în cadrul categoriilor în care este mai slabă decât Nokia, cum ar fi cazul terminalelor mobile ce se comercializează la prețuri sub 125 USD. Ca urmare a comentariilor făcute de către Edward Zander, CEO Motorola, în aprilie, Lynch a arătat că Motorola nu are încă timp de odihnă, în ciuda faptului că profitul companiei s-a triplat în primul trimestru al anului, odată cu câștigarea unei părți din piața dominată de către Nokia. Motorola trebuie să muncească mult mai mult pentru îmbunătățirea abilității de introducere a unui flux stabil de noi telefoane și să crească partea sa din piața de telecomunicații în anumite arii. Lynch a arătat de asemenea că unul dintre principalele obiectiv ale companiei este de a standardiza componentele sale, cum ar fi bateriile și ecranele, în cadrul cât mai multor modele de telefoane mobile din oferta Motorola.