.

29.11.2006
Din 29 noiembrie, Romtelecom înseamnă mai mult!
Miercuri, 29 noiembrie 2006, James Hubley, director general Romtelecom, George Argentopoulos, director executiv de operațiuni regionale, și Cătălin Dima, director executiv juridic și corporate affairs, vor susține o conferință de presă, începând cu orele 11:00, pentru a prezenta cel mai nou serviciu al companiei, televiziunea digitală.
 
Programul evenimentului:
10.30 '“ 11.00: Experimentează înainte să afli toată povestea
11.00 '“ 11.30: Conferința de presă
11.30 '“ 12.00: Intrebări și răspunsuri
12.00: Light lunch
 
Conferința va avea loc la Muzeul Național de Artă Contemporană (Str. Izvor nr.2-4).

29.11.2006
Conferinta Novell Romania
Novell Romania, va invita la o discutie despre recent incheiatul parteneriat Novell - Microsoft, un parteneriat care a surprins multi analisti din industrie. La aceasta intalnire veti putea asista si la o prezentare-demonstratie a noului SuSE Linux Enterprise Desktop 10. Evenimentul se va desfasura la Crowne Plaza, sala Valahia, ora 11 am, la 29 noiembrie 2006.

28.11.2006
Digital Day
Marti, 28 noiembrie, va avea loc evenimentul Digital Day, Seminariile IT&C organizate  de Jurnalul National. Editia aceasta va dezbate riscurile si oportunitatile legate de integrarea in Uniunea Europea, urmand sa se desfasoare la World Trade Center, sala Seoul, incepand cu ora 9:00.

Program:
09.00 Inregistrarea participantilor
 
09.30 Tehnologia Informatiei
Vorbitori:
Ministrul Comunicatiilor, Zsolt Nagy
Epson
Flamingo
Softwin
Halo
Moderator: Cristian Ionita, IT&C editor Jurnalul National
Teme:
- export versus import
- cresterea vanzarilor
- zone de influenta romaneasca
-predictii 2007

10.30 Q&A
 
10.45 Coffee
 
10.55 Telecomunicatii
Vorbitori:
Presedintele ANRC, Dan Cristian Georgescu
Romtelecom
UPC
Vodafone
Orange
Zapp
CosmOTE
Moderator: Varujan Pambuccian, presedintele Comisiei IT&C a Camerei Deputatilor
Teme:
- colectarea si stocarea datelor referitoare la convorbirile telefonice
- alinierea tarifelor de interconectare
- roaming
- predictii 2007

12.20 Q&A

28.11.2006
Conferinta de Presa - The Economist
The Economist are placerea sa va invite la Conferinta de Presa ce va avea loc in cadrul Forumului: "Integrarea solutiilor de descongestionare a traficului in infrastructura urbana. Exemple europene de buna practica". Cu acest prilej se va lansa studiul elaborat de Economist Intelligence Unit si sponsorizat de IBM privind initiativele europene de combatere a blocajelor de trafic si a modului in care autoritatile din Europa Centrala isi pot stabili prioritatile in acest sens. Evenimentul va avea loc in data de 28 noiembrie, la Hotelul JW Marriott, Sala Timisoara, incepand cu ora 12.15.

23.11.2006
Flamingo - pregatit pentru succes in UE
Grupul Flamingo va invita la conferinta "Flamingo - pregatit pentru succes in Uniunea Europeana". In cadrul conferintei va fi anuntata strategia companieipentru urmatoarea perioada, in conditiile modificarilor care vor surveni odata cu aderarea la UE. Evenimentul va avea loc joi, 23 noiembrie 2006, ora 16, la hotel Novotel (Calea Victoriei 37B), Sala Lyon.  

23.11.2006
Mediul concurential romanesc se pregateste pentru integrarea deplina in Piata Unica Europeana
- Diferendul major dintre compania MICROSOFT si Comisia Europeana.
- Aspecte concurentiale in cadrul controversei in jurul contractului de privatizare al PETROM.
- Conflictul cu ANRC referitor la stabilirea taxelor de interconectare ale companiilor de telefonie mobila.
- Tendintele monopoliste la nivel regional ale unor mari companii, in special in domeniul utilitatilor publice.
Iata doar cateva dintre temele supuse dezbaterii publice din cadrul EUROPEAN COMPETITION and COMPETITIVENESS DAY '“ Editia a II-a, ce va fi moderata de trei prestigiosi jurnalisti / comunicatori '“ Cristina VASILOIU, Gilda LAZAR si Luca NICULESCU '“, joi, 23 noiembrie 2006, la Palatul Parlamentului.
Evenimentul este organizat de EUROLINK-Casa Europei, sub egida Platformei CEFTAC, si se desfasoara sub Patronajul de Onoare al Presedintiei Uniunii Europene, cu sprijinul Ambasadei Finlandei, Camerei Deputatilor, Consiliului Concurentei, Camerei de Comert si Industrie a Romaniei. Partenerul oficial al evenimentului este societatea de avocati Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen. De asemenea, conferinta se bucura de participarea ca sponsori a: societatea de avocati 'Musat si Asociatii' si compania Philip Morris Romania. Partenerii asociati ai Platformei CEFTAC sunt: Agentia de PR si Lobby 'Phaeton Gala' si societatea de avocati 'Hahui si Asociatii'.
Partener Media Asociat: N24 TV. Partenerii media: Grupul de presa 'Bursa', Comunicatii Mobile, Nine O'™Clock, PR Wave International, Radio Mix, Societatea Romana de Radiodifuziune, Smartbank.ro, Smartfinancial.ro, Sapte Seri, ZIUA.
Informatii suplimentare pot fi accesate pe paginile de internet: www.HouseofEurope.ro sau www.ceftac.ro, sau pot fi solicitate Secretariatului Consortiului Organizatoric la e-mail: eurolink@b.astral.ro sau tel/fax: (021) 230.49.97.

22.11.2006
Lansare telecom-shop.ro

Compania Net-Com are plăcerea de a va invita la lansarea primului site destinat exclusiv produselor si serviciilor preplatite de telecomunicații din România. Cu aceasta ocazie va fi lansat si primul telefon GE DECT SKYPE cu care se pot efectua GRATIS apeluri oriunde in lume.
Portalul www.telecom-shop.ro este primul magazin on line de produse de telecomunicații care oferă posibilitatea clienților sa achiziționeze o gama variata de echipamente, de la telefoane fixe pana la sisteme GPS, având posibilitatea de a plați direct cu o carte de credit sau 'cash" in momentul livrării.
Site-ul se adresează atât persoanelor fizice, care pot cumpăra produse si servicii preplatite de telecomunicații pe care le folosesc zi de zi, cat si corporațiilor care găsesc aici sisteme performante si tehnologii noi.
Una dintre noutățile pe care www.telecom-shop.ro le aduce in România este Telefonul IP-telefon GE DECT SKYPE, care folosește internetul in efectuarea convorbirilor si permite efectuarea gratuita a oricărui tip de apel in străinătate.
Evenimentul va avea loc pe data de 22 noiembrie 2006, la Hotel Caro, (strada Barbu Vacarescu nr 164 A, sector 2, București). Invitații vor putea testa echipamentele oferite spre vânzare si vor asista la o demonstrație a funcționarii revoluționarului sistem SKYPE care permite efectuarea convorbirilor in străinătate gratis!

22.11.2006
Solutii si servicii IT&C pentru IMM
TEMPLUS ADVERTISING în parteneriat cu CONSILIUL NATIONAL AL INTREPRINDERILOR PRIVATE MICI SI MIJLOCII DIN ROMANIA (CNIPMMR) si FORUM IT vă invită miercuri, 22 noiembrie, între orele 9.30 și 16.00, la hotel World Trade Center Bucuresti (sala Beijing&Viena),  la seminarul cu tema 'SOLUTII SI SERVICII IT&C PENTRU IMM'.
Templus Advertising a inițiat, în urmă cu un an, o campanie de informare a oamenilor de afaceri cu privire la problematica mediului economic autohton și a cadrului legislativ ce reglementează acest domeniu. Seminariile, pe diverse teme, promovează cele mai viabile soluții și oportunități pentru dezvoltarea economiei românești actuale. Evenimentul din noiembrie va dezbate probleme legate de implementarea solutiilor IT&C si va prezenta o larga oferta de servicii si produse din acest segment ce sunt destinate intreprinderilor mici si mijlocii. Seminarul va reuni la masa dialogului oficialități, reprezentanți ai instituțiilor cu competență în sfera economică, diplomați străini acreditați la București, bancheri, oameni de afaceri ale căror companii se încadrează în segmentul IMM, reprezentanți ai celor mai importante companii și asociații din domeniul IT&C, precum și reprezentanți ai principalelor publicații de profil, radio și televiziune. Seminarul își propune să conștientizeze întreprinzătorii mici și mijlocii de necesitatea investițiilor în soluții IT&C, in vederea optimizării afacerilor și reducerii costurilor acestora, extinderii și protejării activităților economice, gestionării bazelor de date, securitatii companiilor private, în condițiile unei economii de piață cu o concurență tot mai acerbă. În aceeași idee, în condițiile aderării României la Uniunea Europeană, organizatorii vor să atragă atenția investitorilor autohtoni din categoria IMM că vor trebui să se alinieze la standardele impuse de piața unică, pentru a face față competiției.
Alte obiective pe care le vizează seminarul sunt: analiza nevoilor IMM la nivelul managementului informației, informarea întreprinzătorilor mici și mijlocii asupra modalităților de finanțare a investițiilor în soluții IT&C, prezentarea celor mai noi soluții integrate aplicabile întreprinderilor mici și mijlocii si a celor mai profitabile servicii si produse ce le sunt adresate.

21.11.2006
Invitatie Conferinta de Presa MCTI
Pe 21 noiembrie 2006 va avea loc o conferinta de presa prilejuita de semnarea contractului de consultanta privind serviciile financiare pentru vanzarea pe piata de capital a pachetului de actiuni detinut de statul roman la Societatea Nationala Radiocomunicatii S.A.. Contractul va fi semnat cu consorțiul format din CA~IB Corporate Finance Beratungs Ges.m.b.H. și Mușat & Asociații SCA, dupa aprobarea acestuia de catre Guvernul Romaniei. Conferinta va fi urmata de declaratii de presa ale ministrului Zsolt Nagy si ale reprezentantilor consultantului. Evenimentul va avea loc la sediul Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, etaj 2, la ora 12.30.

16.11.2006
IBM News Teleconference
Consumul de energie este una dintre cele mai importante probleme ale centrelor de date. Preturile mari la energie electrica si sistemele suprasolicitate si supraincalzite au facut ca sistemele de racire si consumul de energie sa devina probleme de o importanta majora pentru companiile de astazi. Totusi, in ciuda nenumaratelor solicitari de pe piata, aceasta a ramas in continuare o zona in care nu toti producatorii au aceleasi performante. Joi, compania IBM va face un anunt care va avea un impact semnificativ pentru piata centrelor de date '“ oferind clientilor posibilitatea de a economisi zeci de mii de dolari din folosirea unui singur server. Anuntul va arata deasemenea cat de departe sunt unii distribuitori din acest domeniu in incercarile lor de a realiza sisteme eficiente energetic. Va invitam sa va alaturati reprezentantilor si clientilor IBM in cadrul unei teleconferinte care va avea loc in data de 16 Noiembrie, orele 18:00 pentru a afla detaliile tacticilor IBM in ceea ce priveste reducerea costurilor, comparativ cu tehnologiile competitiei.

15-17.11.2006
Invitatie JOBfest
Avem deosebita placere de a va invita saptamana aceasta, in zilele de 15, 16 si 17 noiembrie 2006, intre orele 10.00-18.00, la Cercul Militar National din Bucuresti, la a doua editie a JOBfest, eveniment de cariera dedicat tinerilor profesionisti.
Pe fondul aderarii la Uniunea Europeana, companiile de top din Romania investesc in resursele umane competitive, iar tinerii profesionisti sunt vizati de noile strategii de recrutare. JOBfest este evenimentul care strange cei mai puternici angajatori si cei mai ambitiosi candidati, pe parcursul a 3 zile de prezentari, training-uri si workshop-uri. De asemenea, componenta expozitionala va avea un loc important pentru vizitatorii asteptati in numar mare.
Candidatii pot aplica si online, accesand adresa oficiala la
http://www.jobfest.ro .
IMPORTANT: daca doriti sa participati la traininguri, workshop-uri sau prezentari, va rugam sa va inregistrati completand formularul online la adresa
http://jobfest.ro/2006/staticpages/index.php?page=inscrieri . INTRAREA ESTE LIBERA pentru toti vizitatorii atat companii cat si persoane fizice.

16.11.2006
SolePAD Sibiu, comunicații, soluții și finanțări
Joi, 16 noiembrie, în cadrul select al Hotelului Palace, are loc cea de-a 14-a ediție a conferințelor SolePAD, dedicate adoptării de către întreprinderi a soluțiilor moderne de management, respectiv promovării surselor de finanțare nerambursabile pentru firmele din România.
Conferința SolePAD (Soluții Eficiente pentru Afaceri Durabile) este destinată directorilor de întreprinderi care colaborează cu parteneri externi sau care doresc să cunoască nemijlocit mersul afacerilor lor în orice moment, să își vadă activitatea în timp real, să poată executa un act de conducere eficient și pro-activ.
SolePAD vine pentru a doua oară la Sibiu '“ anul trecut, tot în noiembrie, când peste 200 de reprezentanți ai unui număr de aproape 150 de firme au participat la eveniment. Dintre acești reprezentanți, 73,5% au fost la nivel de top management.
Anul acesta, mai mult ca în 2005, baza de participare a fost extinsă și la județul Alba, nu numai Sibiu, astfel încât ne așteptăm la și mai mulți manageri și și mai multe firme interesate de optimizarea activităților lor.
Și aceasta pentru că oferta de soluții și finanțări de la SolePAD este deosebit de bogată: vor susține prezentări reprezentanții Orange și Radiocom, pe partea de comunicații și date, respectiv S&T și IBM din București, Bit Software din Brașov, Sysgenic din Tg.Mureș (la prima participare la SolePAD) și Eytro, din Sibiu '“ singura firmă de software și servicii sibiană care a participat și anul trecut la SolePAD Sibiu. Programul este completat de Raiffeisen Bank, Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri, Agenția Națională pentru IMM-uri și Cooperație, MCTI și Cabinetul Călin Tatomir, pe partea de finanțări parțial rambursabile și nerambursabile.
Evenimentul din acest an se bucură de susținerea partenerilor media ADS Media, Zile și nopți, Kiss FM Sibiu, De Toate pentru Toți, Magic FM Sibiu, Hermanstadter Zeitung, Rondul de Sibiu, Monitorul de Sibiu, Monitorul de Alba, Monitorul de Mediaș, PR Wave, respectiv publicațiile Agora Media: eWEEK, Channel Partner, PC Magazine, Net Report, SinteTIC, Agora News.
Misiunea SolePAD este de a permite firmelor românești să se doteze cu instrumentele de management moderne atât de necesare supraviețuirii în condițiile concurențiale ale momentul și mai ales în perspectiva integrării României în Uniunea Europeană. Administrarea resurselor unei întreprinderi trebuie să se poată face în timp real, pentru a permite conducerii să ia decizii rapide, în funcție de cerințele clienților, de ofertele furnizorilor, de schimbările legislative și de contextul global de business. Programul de conferințe SolePAD (Soluții Eficiente Pentru Afaceri Durabile) a demarat anul trecut, a străbătut în 2005 șapte etape (Bacău, Timișoara, Oradea, Cluj Napoca, Brăila, Iași și Sibiu) iar anul acesta a avut deja loc la Constanța, Timișoara, Cluj Napoca, Brașov,  Galați și Iași. După Sibiu, SolePAD va avea loc la Ploiești, ultimul eveniment din acest an.
Programul complet al evenimentului este disponibil la www.solepad.ro.
Participarea la evenimentele SolePAD este cel mai eficient mod de a fi la curent cu cele mai potrivite soluții și aplicații pentru afacerile din România și cele mai avantajoase oferte de finanțare. În același timp, participarea la evenimentele SolePAD este cel mai eficient mijloc de a câștiga noi parteneri, de a face noi afaceri.

15.11.2006
e- Learning: Avantaje competitive prin instruirea angajaților
Ediția a I '“ a
București, 15 noiembrie 2006, Crowne Plaza, Crown Ballroom A

FinMedia prin departamentul 'Conferințe' va organiza prima ediție a evenimentului 'e Learning Avantaje competitive prin instruirea angajaților', miercuri 15 noiembrie 2006 la Crowne Plaza, Crown Ballroom A.
Internetul devine, pe zi ce trece, arbitrul accesului la educație și cultură, iar forma cea mai potrivită de a veni în întâmpinarea nevoilor de cunoaștere și formare continuă este e- Learning. Soluțiile de instruire bazate pe Internet oferă rezultate mai rapide la costuri mai reduse, un acces lărgit la instruire și o responsabilitate clară pentru toți participanții la procesul de instruire. Organizațiile care implementează instruirea pe Web oferă angajaților responsabilitate, accesibilitate și oportunitate și le permite să țină pasul cu economia mondială care evoluează cu viteza Internetului.
Trecerea la economia globală și dezvoltările tehnologice rapide au determinat fuziuni și achiziții dar și o creștere accentuată a volatilității pieței. Acele companii care doresc să rămână competitive trebuie să reacționeze eficient la schimbare.Astfel, ele trebuie să se asigure că angajații își pot însuși rapid noi abilități, le pot cultiva pe cele vechi și pot asimila mari cantități de informații despre noi produse, piețe și concurență. Instruirea electronică este o modalitate revoluționară de a le pune la dispoziție angajaților abilitățile și cunoțtințele de care au nevoie pentru a ține pasul cu schimbările rapide de pe piață.
Pentru a se angaja eficient în competiția actuală, oamenii de afaceri trebuie să absoarbă mari cantități de informații despre produse noi, piețe și concurență.
Pentru a fi cu un pas înaintea concurenței și la curent cu schimbările aduse de dezvoltarea tehnologică, de eliminarea barierelor dintre multe domenii și de globalizare, există la îndemână o soluție: Instruirea electronică.
Instruirea electronică se referă la procesul de instruire asistat de Internet sau desfășurat prin Internet.
Procesul a început prin a fi utilizat în departamentele de instruire ale companiilor, școli și universități, în completarea procesului tradițional de instruire. e-Learning înglobează metode și tehnici tradiționale sau moderne și folosind tehnologii IT&C ( procesare multimedia și comunicare asincronă sau sincronă) conduce subiectul care îl utilizează la obținerea unei experiențe în înțelegerea și stapînirea de cunoștințe și îndemânări într-un domeniu al cunoașterii. În prezent, înglobează o gamă bogată de soluții care pot fi utilizate la nivelul întregii organizații-de la comunicații la marketing, la documentații tehnice, asistență pemtru clienți, controlul calității, producție, proiectare, relații publice și relații cu analiștii-pentru schimbul de informații, experiență și idei.
Sarcina educației și formării bazate pe noile tehnologii ale informației și comunicării nu este de a demonstra că are rezultate imediate într-o întrecere cu alte tipuri de sisteme educaționale, ci de a substitui o parte din structurile actuale cu un nou, probabil superior, spectru de performanțe, în întâmpinarea schimbărilor inerente ce au loc în cultură și civilizație.
 
Conferința propusă de către FinMedia punctează noile cerințe de pe piața de e-Learning și vă propune să aflați:
1. Cele mai recente progrese tehnologice în învățare și rezultatele cercetărilor recente
2. Cum să creem și să localizăm conținutul e-Learning foarte rapid și ieftin, menținând în același timp o calitate excelentă și motivație pentru cei care învață
3. Cum să planificăm și să calculăm randamentul pe investiție și economisire pentru proiecte de e-Learning, cu studii de caz reale
4. Vă întâlniți cu experți de renume mondial și obțineți sfaturi pentru fiecare din proiectele dvs. de e-learning
5. Viitorul tehnologiilor de mâine din e-Learning, eonomie și strategie pentru proiectele de mâine în e-Learning
Dorim ca evenimentul să constituie un excelent prilej de analiză și dezbatere, să reunească, într-un mediu dinamic, reprezentanți ai Guvernului, ai băncilor, companiilor de asigurări, societăților de leasing, lanțuri de magazine, benzinării, farmacii, mari companii de producție și distribuție, companii de utilități, companii de consulatanță, instituții de învățământ, principalii furnizori de soluții din domeniu, reprezentanți ai  mediilor academice și ai tuturor asociațiilor interesate.Vor fi așadar alături, pe parcursul a 4 ore factori de decizie, ofertanți de soluții și utilizatori din piața soluțiilor educaționale.
 
Suntem convinși că acest eveniment organizat de FinMedia, prin obiectivele supuse dezbaterii și nivelul ridicat de prezentare, va trezi interesul dumneavoastră și vă veți număra printre participanți.
 
Cu deosebită stimă,
Mihai SĂNDOIU
Director General, FinMedia

14.11.2006
Cu 4 faci mai mult
Intel Corporation și Maguay au plăcerea să vă invite la lansarea în România a noilor procesoare quad-core Intel® Core™ 2 Extreme QX6700 și Intel® Xeon® 5300. Veți avea ocazia să constatați nivelul deosebit de performanță al primului procesor quad core din lume '“ cu 70 la sută mai ridicat decât al generațiilor anterioare de procesoare Intel.
Intel susținut de Maguay vă va prezenta primele sisteme din România dotate cu procesoare Intel® Core™ 2 Extreme QX6700  și Intel Xeon 5300® .
Evenimentul va avea loc la World Trade Center, Sala Montreal, Marți 14 noiembrie, începând cu ora 11.00.
Intel va fi reprezentat de Irinel Burloiu, Intel Business Development Manager. Pentru Maguay va fi prezent Eduard Pughin, Maguay Operational Manager.

14-15.11.2006
Convenția de Comunicații prin Cablu
JW MARRIOTT BUCUREȘTI 14-15 NOIEMBRIE
Pentru economia românească, ianuarie 2007 va reprezenta startul într-o competiție la cel mai înalt nivel. Pe primele locuri ale grilei se află și industria de comunicații prin cablu, care, după un lung proces de pregătire, a atins o formă fizică excelentă.
Acum, cu doar câteva zile înainte de start, vă invităm la o întâlnire cu unul dintre cei mai performanți sportivi ai economiei românești.
Vă așteptăm marți, 14 noiembrie 2006, ora 11.00, în sala Timișoara a hotelului DW Marriott Bucharest Grand Hotel, la conferința de presă ocazionată de cea de-a Xl-a Convenție de Comunicații prin Cablu.

Evenimentul va fi susținut de către:
- Richard Anderson, Director General UPC
- Alexandru Oprea, CEO RCS&RDS
- Radu Petric, Președinte ACC


In cadrul conferintei de presa se vor aborda subiecte precum:
- Impactul proiectului Netcity, elaborat de Primaria Generala a Capitalei, asupra industriei de comunicatii prin cablu
- Presiunea exercitata de canalale TV asupra operatorilor de cablu
-  Este industria de comunicatii prin cablu pregatita pentru a face fata integrarii in UE?

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Free Communication, 021.207.47.40, persoane de contact lulia Goaga (0788.030.977, iulia.goaga@freecomm.ro) sau Valeriu Ispir (0788.480871, valeriu.ispir@freecomm.ro).       


09.11.2006
Conferinta Orange Romania
Va invitam sa luati parte la o conferinta de presa organizata de Orange Romania in data de 9 octombrie, incepand cu ora 10.30, la Orange concept store (Calea Victoriei nr. 41, langa Magazinul Muzica). Conferinta va fi sustinuta de Richard Moat - CEO Orange Romania.

08.11.2006
Natura inseamna viata. Dar pentru a trai, natura are nevoie de lumina.
Cu totii avem nevoie de lumina.
Dar oare stim cu adevarat ce ne poate oferi lumina?
Philips te invita sa descoperi tehnologia Ambilight Full Surround, intr-un spectacol inedit, care iti va deschide noi perspective asupra a ceea ce inseamna "lumina". Evenimentul are loc miercuri, 8 noiembrie, incepand cu orele 19:00, la clubul Paradiso (Bd. Nicolae Balcescu nr. 3, vis-a-vis de Hotel Intercontinental).

07.11.2006

Gala Premiilor România top 100 - ediția a 5-a, 7 noiembrie 2006
Crowne Plaza, Grand Ballroom

Ne face plăcere să vă invităm marți, 7 noiembrie a.c., la cea de a 5-a ediție a Galei Premiilor România Top 100, gală dedicată celor mai puternice companii din România. Evenimentul este susținut de Raiffeisen Bank și produs de Conferințele Finmedia în colaborare cu CERME (Centrul Român de Modelare Economică) și societatea de consultanță de investiții BERG (Bucharest Equity Research Group SA).

Aceasta ediție aniversară a Galei România Top 100 va prezenta publicului și mass-mediei cea mai recentă analiză a rezultatelor primelor 100 de companii din România. Începută de CERME încă din 1996, analiza prezintă starea de ansamblu a economiei românești, concentrându-se pe acel segment de mari companii care determină în cea mai mare măsură performanța întregului sistem. Astfel, toți cei interesați de economia reală a României pot să identifice punctele forte și slabe ale economiei, dinamica indicatorilor relevanți și transformările calitative de maximă importanță  (creșterea ponderii capitalului privat, pozitivarea ratei consolidate a profitabilității, convergența cu piața economică a UE și, noutatea acetui an, dominația pe care companiile multinaționale o au în economia României).
În cadrul evenimentului vor fi acordate 2 categorii de premii:
 
1. Premiile România Top 100:
- Compania cu cea mai mare cifră de afaceri și liderul Romania Top 100
- Compania cu cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri
- Premiul pentru creștere economică '“ companie cu capital majoritar privat
- Premiul pentru creștere economică '“ companie cu capital majoritar de stat
- Cea mai semnificativă companie greenfield cu capital privat integral românesc
 
2. Premiile Topului Investițiilor Bursiere 100 (TIB 100):
- Cel mai performant emitent
- Cea mai rapidă ascensiune în top
- Cea mai performantă banca
- Cea mai mare creștere a prețului acțiunii
- Cea mai performantă companie nefinanciară
 
În cadrul galei va fi lansat și revista pe care, începând cu 2002, Finmedia și CERME o oferă pieței, și anume 'România Top 100'.

Program: 
17:00 Primirea oaspeților. Înregistrare și cafea
17:30 Deschiderea Galei Premiilor România Top 100

Cuvânt de bun-venit
- Mihai Săndoiu, director general Finmedia
- Steven van Groningen, președinte Raiffeisen Bank
România Top 100
- Cezar Mereuță, vicepreședinte CERME
Topul investițiilor bursiere (TIB 100)
- Dan Bărbulescu, președinte BERG
18:45 Puncte de vedere și dezbateri pe marginea România Top 100 și a TIB 100
Participă:
Adrian Ciocânea, secretar de stat, Ministerul Integrării Europene
Mihai Șeitan, președinte CNPAS
Andreea Vass, consilier prezidențial
Mariana Gheorghe, CEO Petrom SA
dr. ing. Gheorghe Dobra, director general Alro SA
Ilie Șerbănescu, analist economic
19:45 Gala de decernare a premiilor România Top 100 și TIB 100
Cuvânt de deschidere '“ dl. Ioan Codruț-Sereș, ministrul economiei și comerțului
20:30 Cocktail

07.11.2006
Conferinta de presa - Romtelecom Telemobil Cosmote
Pe 7 noiembrie 2006, companiile Romtelecom, Telemobil și COSMOTE vă invită la o conferință de presă comună pe tema inițiativei Autorității Naționale de Reglementare în Comunicații (ANRC) de a amâna cu un an implementarea celei de a doua etape de micșorare a tarifelor de interconectare pentru operatorii mobili Vodafone și Orange.
Conferința va fi susținută de James Hubley, CEO Romtelecom, Piermario Di Pietro, General Manager Telemobil si Nikolaos Tsolas, CEO COSMOTE.
Conferința va avea loc la hotel Novotel, sala Paris Rive Gauche, începând cu orele 11.