.

Începând din luna februarie, aplicația de mobil MyAccount dezvoltată de Telekom Romania este disponibilă şi pentru clienţii de servicii fixe. MyAccount este singura aplicaţie de acest tip din România dar şi din grupul Deutsche Telekom care oferă acces integrat la servicii fixe şi mobil. „Accesul şi la serviciile fixe prin intermediul aplicaţiei MyAccount  a fost cea mai cerută funcţionalitate de către utilizatori în comentariile postate pe Google Play şi iOS. Ne bucurăm să venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri și ne dorim ca utilizatorii să se implice în continuare, să ne transmită ideile şi preferinţele lor, astfel încât să putem dezvolta împreună servicii eficiente şi aplicaţii de succes. Aşa am îmbunătățit MyAccount şi ne propunem să ducem tot mai departe această platformă, până la excelenţă”, precizează Olaf Lausen, Chief of Staff şi Director Dezvoltarea Afacerii pentru grupul Telekom Romania.

Prin aplicaţia MyAccount, clienţii au acces, cu acelaşi cont, la toate serviciile lor Telekom (voce, internet, divertisment) şi la toate informaţiile necesare legate de facturi. Astfel, utilizatorii pot consulta lista serviciilor active, pot vizualiza istoricul facturilor şi al plăţilor, pot plăti noua factură şi îşi pot configura serviciul de factură electronic, indiferent dacă sunt clienţi de servicii fixe, mobile sau de servicii integrate fix-mobil.

Până acum, accesul intregrat la serviciile fixe şi mobile era posibil doar prin intermediul versiunii de desktop a MyAccount.

Aplicaţia de mobil MyAccount a fost lansată inițial în decembrie 2014, când era disponibilă pentru clienţii de servicii mobile - atât pentru abonați, cât și pentru clienții de cartelă preplătită. Noul MyAccount, care include şi serviciile fixe, face parte din strategia Telekom de a deveni operatorul integrat numărul 1 din România.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.