.

COSMOTE România a lansat miercuri, 1 august, o campanie de comunicare pentru a anunța că 97% dintre români beneficiază acum de acoperirea COSMOTE.

Spotul campaniei se bucură de participarea lui Rică Răducanu, una dintre cele mai populare personalități ale sportului românesc. Fost portar al echipei naționale a României timp de 10 ani, Rică Răducanu rămâne unul dintre fotbaliștii apreciați și iubiți de către publicul de toate vârstele.

Umorul și spontaneitatea sa sunt surprinse și în scenariul spotului. Patru prieteni aflați într-o zonă izolată a României nu vor să piardă un meci de fotbal și, pentru că mijloacele tehnice sunt limitate, îl sună pe Rică Răducanu care îi ține la curent cu evoluția partidei, în maniera sa jovială și apropiată.

Astfel, COSMOTE este alături de tine oricât de departe ai ajunge, pentru că acoperirea rețelei a crescut la 97% dintre români.

Campania de comunicare reprezintă rezultatul colaborării Departamentului de Marketing & Comunicare al COSMOTE România cu agenția de publicitate Cohn & Jansen / Ashley & Holmes. Vizibilitatea este asigurată de compania de media buying United Media.

Aceeași formulă de succes a adus trei premii Effie pentru cele mai eficiente campanii de marketing, cu rezultate deosebite în sectorul de telecomunicații în anul 2006.

Dintre acestea, cea mai mare distincție – Effie Gold, a fost acordată pentru campania precedentă prin care COSMOTE a comunicat îmbunatățirea semnificatiă a acoperirii rețelei la nivel național. La acea dată, campania integrată "Acoperirea" a contribuit la creșterea cu peste 23 puncte procentuale a percepției pozitive în rândul consumatorilor, după numai 3 luni de difuzare.