.

Odată cu deschiderea magazinului său din primul hipermarket Kaufland, Domo a dezvăluit o parte din noua sa identitate vizuală. În acest magazin se poate vedea pentru prima dată noul logo Domo, un prim rezultat al procesului de rebranding pe care compania îl parcurge în această perioadă. Lansarea în întregime a noii imagini Domo și a noului concept de magazin vor avea loc în luna decembrie a acestui an.

Domo va traversa un proces complet și complex, cu impact pozitiv și direct în toate componentele afacerii: consumatori, parteneri și nu în ultimul rând, organizație. Schimbarea identității vizuale își va găsi ecouri atât în puctele de întâlnire cu clienții, cât și în reorganizarea proceselor interne și într-o nouă cultură organizațională.

×´Am considerat în primul rând că avem cea mai bună identitate verbal­ă de pe piață, numele nostru însemnând '¹cămin'º. Pe lângă cea mai bună identitate verbală, am vrut să avem și cea mai vizibilă și plăcută identitate vizuală, una capabilă să susțină mai bine valorile noastre, reflectate în brandul Domo: cămin, familie, bucurie, energie, poftă de viață'³, a declarat Lorand Szarvadi, CEO.

'³Noua identitate este curajoasă și plină de energie. Este o abordare contemporană a designului de retail și își propune să aducă bucurie nu numai clienților, cât și peisajului urban. Vrem să fim percepuți ca luminoși, prietenoși, accesibili și în același timp profesioniști. Am păstrat cele două culori - verde și albastru - fiindcă ele au relevanță pentru brand at­ât în fața clienților cât și a angajaților, asigurând continuitatea succesului nostru. Noul logo este viu și plăcut, și ne dorim să fie adorat de toată lumea, așa cum noi deja am început s­ă o facem. Este tânăr, puțin nonconformist și are multă personalitate'³, a adăugat CEO-ul companiei.

DOMO este după cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT și telecom, cu o rețea națională formată din 110 de magazine ce însumează peste 35.000 de metri pătrați și peste 1000 de angajați. În anul 2004 a realizat o cifră de afaceri de 101 milioane Euro, previziunile pentru 2005 fiind de 135 milioane Euro.