.

Proiectul Noua Jucărie, special conceput pentru lansarea și prezentarea pe piața din România a camerei foto compacte Samsung ST550, este prezent pe shortlist-ul SABRE AWARDS, cea mai prestigioasă competiție internațională de PR. Proiectul a fost dezvoltat de către Fast Forward Communications și Millenium Communications, două agenții partenere, care împreună gestionează contul de comunicare al Samsung Electronics România. Proiectul Noua Jucărie a fost nominalizat în cadrul categoriei Technology - Consumer Tech.

"Sunt foarte mândru de nominalizarea proiectului Noua Jucărie la SABRE. Aceasta certifică încă o dată feedback-ul foarte bun primit de la oameni de comunicare și marketing", precizează Tudor Dăescu, PR Director Fast Forward Communications. "Secretul unui proiect deștept nu este media utilizată,fie Facebook, IAd sau alte aplicații pe telefonul touch. Acestea trebuie doar să poarte mesajul cât mai natural către publicul tău. Publicul și cunoașterea sa, acesta este secretul. Camera foto Samsung ST550 se adresează cu precădere utilizatorilor de rețele sociale, cei care vor să împărtășească prietenilor experiențele trăite. Din acest motiv am ales Facebook ca mediu principal de comunicare."

Samsung ST550 oferă o inovație în ceea ce privește camerele compacte prin amplasarea unui ecran LCD și în partea frontală a aparatului. Acest ecran le este adresat îndeosebi utilizatorilor care își fac singuri poze atunci când se află în vacanțe, la petreceri, în diferite locuri și situații în care vor să se imortalizeze. Popularitatea crescândă a rețelelor sociale a făcut din fotograf subiectul principal în ceea ce privește auto-portretele sau imaginile de profil cu prieteni și familia.

"Campania de comunicare dedicată lansării pe piața din România a camerei foto compacte Samsung ST550 a reușit să poziționeze acest produs ca un must-have pentru persoanele cu un stil de viață activ, care acordă multă atenție imaginii personale, Fiind un produs inovator - prima cameră cu ecran dual view de pe piață - ST550 avea nevoie de o idee inedită de campanie pe care Fast Forward și Millenium Communications au reușit să o găseasca și să o dezvolte cu succes, lucru care s-a reflectat pozitiv și în vânzări. Datorită acestei campanii, Noua Jucărie si-a facut mulți prieteni și a reușit să îi și păstreze, convingându-i de calitățile sale deosebite", precizează Irina Mihalcea, PR&Event Specialist Samsung Electronics România.

Campania de comunicare, gândită și construită în jurul utilizatorului de rețele sociale, a fost desfășurată în parteneriat cu fotograful Cornel Lazia, unul dintre cei mai cunoscuți fotografi români. "Proiectul Noua Jucărie este unul dintre cele mai interesante și perfecte job-uri. Este pentru mine cel puțin un exemplu de Win-Win combination. Prin fotografiile pe care le-am făcut am descoperit încă o dată că sunt înconjurat de oameni speciali și frumoși. Sper ca prin imaginile făcute în cadrul proiectului și ei să fi descoperit același lucru. Un cadou superb pentru ziua mea, la care, culmea, am putut să lucrez cu o plăcere deosebită. Deoarece, acest cadou special a reprezentat de fapt posibilitatea de a împărtăși niște momente plăcute", precizează Lazia.