.

Pe 12 februarie, Xerox România și-a prezentat noul director general, dl.Andrei Pănculescu, care a anunțat strategia companiei pentru anul 2004. Noutatea constă în axarea pe piața mică și mijlocie - în detrimentul industriei corporate - pentru care a pregătit un portofoliu nou de produse, în special imprimante de dimensiuni mici și mijlocii. '2003 a fost un an bun pentru Xerox România, cu o creștere a veniturilor din operațiuni de 15%. Dorim să fim pentru clienții noștri mai mult decât vânzători, vrem să le fim parteneri de încredere, care le înțeleg afacerile și îi sprijină în alegerea celor mai bune soluții pentru atingerea obiectivelor lor', a afirmat Andrei Pănculescu. Xerox nu este doar un vânzător de copiatoare, ci și un inovator în printing de mare capacitate. În România anului 2002, consumul total de hârtie a fost de 427.000 tone, din care 18.000 tone în printuri digitale, Xerox deținând 10.000 tone din această valoare. Pentru 2004, Xerox România vizează o creștere a vânzărilor și a profitabilității, lansarea unor programe de fidelizare a clienților, a unor pachete personalizate de servicii pentru fiecare industrie în parte.