.

Nuance Communications, Inc. anunță implementarea soluției de Voce Biometrică Nuance FreeSpeech pentru a securiza și a confirma în mod automat identitatea clienților companiilor prin intermediul vocii acestora. Astfel, clienții nu mai sunt obligați să răspundă unei serii de întrebări intruzive în vederea verificării identității. Prin simpla conversație cu un agent, vocea clientului este verificată prin intermediul tehnologiei de Voce Biometrică Nuance, transformând procesul autentificării într-unul rapid, sigur și transparent.

Inovația și noile tehnologii, prezente în mod deosebit în domeniul financiar, sunt menite să aducă soluții care să faciliteze procesele, să ușureze accesul și conectarea, venind atât în beneficiul consumatorului, cât și al companiilor. În mod obișnuit, atunci când un client contactează o bancă în vederea accesării contului, acesta este obligat să se identifice prin intermediul unei serii intruzive de întrebări de securitate – ceea ce este cunoscut în industrie sub denumirea de „autentificare bazată pe cunostințele de bază".

Această serie de întrebări consumatoare de timp poate conduce la frustrarea clienților în momentul în care aceștia nu își amintesc răspunsul enigmaticelor întrebări precum „Care este numele animalului tău favorit?" sau „Care este numele celui mai bun prieten al tău din copilarie?". Aceștia pot fi în continuare deranjați de imposibilitatea autentificării cauzată de furnizarea unui răspuns greșit. Chiar și în momentul în care un client reușește să își acceseze contul, dar revine cu un telefon câteva minute mai târziu, procesul întrebărilor intruzive este reluat.

Pentru a rezolva această problemă, Barclays folosește tehnologia de Voce Biometrică prin care unui client îi este recunoscută identitatea prin verificarea vocală. În momentul în care un client contactează telefonic banca în vederea accesării contului, acesta este angajat într-o conversație de 20-30 de secunde cu un agent din cadrul serviciilor pentru clienți. În acest timp, tehnologia de Voce Biometrică Nuance FreeSpeech este utilizată în vederea comparării vocii clientului cu amprenta vocală unică din dosar și semnalării tacite către reprezentantul băncii în momentul în care identitatea clientului a fost verificată. În cazul în care acesta nu este recunoscut de către sistem, agentul băncii poate face trecerea către procesul de autentificare tradițională bazată pe cunostințele de bază.

Barclays este prima companie de servicii financiare care utilizează vocea biometrică ca primă sursă de autentificare a clienților în call center. Pentru această inovație, Barclays a câștigat recent premiul FStech Award pentru „Cea mai bună utilizare a tehnologiei în cadrul serviciilor pentru clienți" pentru folosirea Vocii Biometrice Nuance în procesul de autentificare a clienților. De la introducerea sa, mai mult de 84% dintre clienții Barclays au fost înscriși în soluția de Voce Biometrică Nuance, dintre care 95% au fost verificați cu succes la prima utilizare a sistemului. Mai mult, feedback-ul clienților față de experiența din call center s-a îmbunătățit, 93% dintre clienții Barclays evaluând noul sistem de autentificare cu 9 puncte din 10 pentru viteză, ușurință în utilizare și siguranță. De asemenea, Barclays a redus timpul de apel cu 5% în vederea îmbunătățirii experienței clienților.

„Ne aflăm astăzi în mijlocul unei evoluții rapide a serviciilor pentru clienți, în timp ce clienții caută interacțiuni naturale, umane, atunci când solicită suport", a declarat Robert Weideman, Vice Președinte Executiv și Manager General Nuance Enterprise Division. „Tehnologia de Voce Biometrică Nuance oferă posibilitatea companiilor să își redefinească experiența serviciilor de relații clienți prin intermediul unui proces de autentificare intuitiv și transparent, facilitând atât sarcina clientului, cât și pe cea a agentului de servicii clienți."

Tehnologia biometrică este o soluție modernă care oferă deopotrivă confort și securitate, o alternativă viabilă pentru eficientizarea timpului ce reduce costurile datorită scurtării apelurilor.

Disponibilitate

Tehnologia de Voce Biometrică Nuance conduce industria cu peste 30 de milioane de amprente vocale utilizate, reprezentând aproximativ 80% din piața comercială.1 Pentru a vedea noile statistici în rândul atitudinii clienților față de autentificarea și vocea biometrică, vă rugăm consultați: [Link].

Pentru mai multe informații despre tehnologia de Voce Biometrică Nuance, vă rugăm vizitați www.nuance.com/voice-biometrics.

Despre Barclays Wealth

Barclays este un furnizor global de servicii financiare angajat în servicii de personal banking, cărți de credit, servicii corporative și investiții bancare și de avere și management al investiților, cu o prezență internațională în Europa, America, Africa și Asia.

Cu peste 300 de ani de istorie și expertiză bancară, Barclays operează în peste 50 de țări, având aproximativ 140,000 de angajați. Barclays mișcă, împrumută, investește și protejează bani pentru consumatori și clienți din întreaga lume.

Barclays este un lider global și manager de investiții ce furnizează servicii bancare internaționale private, planificare de averi, servicii de încredere și fiduciare, management al investițiilor, servicii de brokeraj și cercetare către clienți privați și intermediari la nivel global.

www.barclays.com.

Despre Nuance Communications, Inc.

Nuance Communications (NASDAQ: NUAN) este un important furnizor de soluții de limbă și voce destinat afacerilor și consumatorilor la nivel global. Tehnologiile, aplicațiile și serviciile sale fac experiența utilizatorului mai atractivă, transformând modul în care oamenii interacționează cu informațiile și modul în care creează, împart și folosesc documentele. Zilnic, milioane de utilizatori și mii de companii experimentează aplicațiile Nuance.

www.nuance.com.