.

La începutul lunii octombrie, Connex a atins cifra de 3 milioane de clienți.
Ted Lattimore, președinte și Chief Operating Officer (COO) al Connex declară că 'valoarea totală a investițiilor realizate de companie în România urmează să ajungă în 2004 la un miliard de dolari. Connex este cea mai importantă investiție realizată în România după Revoluție, numai în ultimii trei ani fiind investiți 300 mil. dolari pentru dezvoltarea serviciilor și a companiei'.
Conform declarației sale, activitatea Connex s-a extins deja dincolo de domeniul GSM - compania realizând de la 1 ianuarie venituri de 51 milioane dolari din activități non-GSM. Orientarea operatorului către segmentul de business corporativ este cea mai nouă tactică a strategiei de marketing.
Pentru a marca atingerea numărului de 3 milioane de clienți, pe 7 octombrie clienții Connex au beneficiat de o reducere de 33% la tariful convorbirilor în rețeaua Connex.
Clienta cu numărul trei milioane este Lăcrămioara Hâncu, din Brașov, care a primit drept premiu partea Connex, un automobil Volvo S60.