.

Vânzările de produse IBM au crescut de aproximativ trei ori față de nivelul aceleiași perioade a anului 2004 (creșterea a fost de peste 280% în perioada 1 ian 2005 - 30 septembrie 2005), ajungând la peste 28 milioane dolari.

Investițiile Omnilogic în cooperarea cu IBM, materializate printr-o relație comercială de peste 12 ani, au contribuit la obținerea acestor rezultate excepționale în primele 9 luni ale anului 2005. «Credem că Omnilogic deține, în momentul de față, o echipa extrem de competentă și eficientă, atât în segmentul vânzărilor propriu-zise de produse IBM (hardware și software), cât și în zona serviciilor profesionale. Cooperarea IBM '“Omnilogic, pe care aș aprecia-o personal ca exemplară, s-a extins, totodată, covârșitor și în zona proiectelor integrate, zonă în care Omnilogic a avut un aport propriu de valoare adaugată, în special pe zona comunicațiilor convergente», a declarat Gabriel Main, Director General Omnilogic.

Din punct de vedere al liniilor de produse, cele mai mari creșteri s-au obținut pe server-e RISC (300%) și pe server-e x86 cu instalări de Linux (Novell SUSE Linux). Din punct de vedere al verticalelor de business, pe primul loc se plasează '“ continuând tendința anilor trecuți '“ sectorul financiar bancar, urmat de segmentul administrației publice și de cel educațional. Structural, peste 80% din vânzări au fost indirecte, în cooperări cu parteneri de afaceri tradiționali.

«Credem că aceste vânzări de produse hardware și software vor determina ulterior creșteri continue ale veniturilor din activitățile post-vânzari, deservite de departamentul nostru de Professional Services. În paralel, ne vom adapta modelul de afacere astfel încât să putem răspunde presiunii asupra profitului marginal rezultat din procesul continuu de consolidare a pieței și vom încerca să ne stabilim și o strategie coerentă în raport cu preluarea de către Lenovo, de la IBM, a liniei de consumer PC. Oricum, sperăm să mentinem acest ritm de creștere și în trimestrul 4 și, printr-o colaborare deosebita cu partenerul nostru IBM, să închidem anul 2005 cu o cifră de afaceri pe relația IBM undeva în jurul valorii de 35-40 milioane USD. Fără a dori să exagernm în vreun fel, considerăm notabilă această performanță, în condițiile în care alți jucători de piața din România '“ și chiar din zona geografică de business din care facem parte '“ nu s-au făcut remarcați prin creșteri spectaculoase. Flexibilitatea și adaptabilitatea modelului de business al Omnilogic și-au spus încă o dată cuvântul și au generat creșteri importante, în timp ce nume mari dintre competitorii nationali si regionali își pun din ce în ce mai serios întrebări privind profitabilitatea si chiar viitorul afacerii lor», a declarat Gabriel Marin, Director General Omnilogic.

Înființată în 1992, compania Omnilogic este liderul pieței de IT&C din România. Până în prezent, printr-un efort continuu și o viziune unică, firma a inițiat și a consolidat parteneriate strategice cu principalii producători din zona IT&C (IBM, HP, Dell, SUN Microsystems, Cisco, Nortel, Ericsson, Harris, SMC, RAD DataCom, Novell, Corel etc). De altfel, Omnilogic a fost implicată, direct sau indirect, in marea majoritate a proiectelor de infrastructură IT&C naționale și regionale, atât din sectorul privat cât și din sectorul public. Cu o strategie coerentă în zona distribuției cu valoare adaugată (Value-Added Distributor) și cu o cifră de afaceri consolidată în România și în zona Central Est-Europeană de aprox. 120 milioane USD în 2004, Omnilogic se poziționează în avangarda dezvoltării tehnologice din domeniul IT&C.

Compania Omnilogic (www.omnilogic.ro) este distribuitor cu valoare adăugată al companiei IBM din anul 1996.