- Oracle raportează venituri GAAP de 0,15 $ per acțiune și venituri non-GAAP de 0,19 $ per acțiune în al doilea trimestru al anului fiscal 2006
- Veniturile GAAP din vânzarea de noi licențe de aplicații au crescut cu 42% în America de Nord și cu 24% la nivel global
Corporația Oracle (NASDAQ: ORCL) a anunțat venituri GAAP pentru al doilea trimestru al anului fiscal 2006 de 3,3 miliarde de dolari, în creștere cu 19% față de același trimestru al anului trecut, în timp ce veniturile totale non-GAAP au crescut cu 23% până la 3,4 miliarde de dolari. Veniturile GAAP per acțiune au fost de 0,15 dolari, în scădere cu 2% față de perioada similară a anului trecut, în timp ce veniturile non-GAAP per acțiune au fost de 0,19 dolari, în creștere cu 16%.
Veniturile GAAP nete în trimestrul doi al acestui an fiscal au fost de 798 milioane de dolari, în scădere cu 2%, în timp ce veniturile non-GAAP nete au fost de 972 milioane de dolari, în creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Aceste rezultate includ un impact negativ al cursului de 3%.
Veniturile totale GAAP din software au crescut cu 18% până la 2,6 miliarde de dolari, iar veniturile totale non-GAAP din software au crescut cu 22% până la 2,7 miliarde de dolari, în comparație cu trimestrul doi al anului 2005. Veniturile din vânzarea de licențe pentru baze de date și platforma middleware au crescut cu 5% până la 785 milioane de dolari, iar veniturile GAAP din vânzarea de noi licențe de aplicații au crescut cu 24% până la 266 milioane de dolari. Veniturile GAAP din servicii au crescut cu 26% până la 675 milioane de dolari.
'žÎn ciuda unei deprecieri a dolarului cu 5%, am raportat venituri de 3,4 miliarde de dolari și câștiguri per acțiune de 0,19 dolari', afirmă Safra Catz, Președinte și Chief Financial Officer al corporației Oracle. 'žBaza noastră instalată de clienți este de peste 300.000 de contracte cu o valoare anuală totală de 7,3 miliarde de dolari.'
'žCea mai dificilă piață pentru a învinge SAP este chiar țara lor de origine, Germania', declară Charles Phillips, Președintele Oracle. 'žFaptul că Oracle a câștigat ca și client de aplicații retailerul Karstadt, în defavoarea partenerului german al SAP, este o dovadă foarte clară că strategia noastră pentru fiecare industrie verticală este eficientă în industriile pe care le-am vizat.'
'De când am achiziționat PeopleSoft, nivelul de satisfacție al beneficiarilor acestor soluții a crescut substanțial', afirmă Larry Ellison, CEO Oracle. 'Drept dovadă, rata de reînnoire a contractelor de suport pentru clienții PeopleSoft a crescut față de perioada dinaintea achiziției. Nimeni nu se aștepta la acest lucru. Ei sunt mulțumiți, noi suntem mulțumiți.'
Mai multe informații despre Oracle și detalii financiare sunt disponibile pe site-ul Oracle la adresa www.oracle.com/investor.