.

  • Oracle raportează venituri GAAP de 0,15 $ per acțiune și venituri non-GAAP de 0,19 $ per acțiune în al doilea trimestru al anului fiscal 2006
  • Veniturile GAAP din vânzarea de noi licențe de aplicații au crescut cu 42% în America de Nord și cu 24% la nivel global

Corporația Oracle (NASDAQ: ORCL) a anunțat venituri GAAP pentru al doilea trimestru al anului fiscal 2006 de 3,3 miliarde de dolari, în creștere cu 19% față de același trimestru al anului trecut, în timp ce veniturile totale non-GAAP au crescut cu 23% până la 3,4 miliarde de dolari. Veniturile GAAP per acțiune au fost de 0,15 dolari, în scădere cu 2% față de perioada similară a anului trecut, în timp ce veniturile non-GAAP per acțiune au fost de 0,19 dolari, în creștere cu 16%.

Veniturile GAAP nete în trimestrul doi al acestui an fiscal au fost de 798 milioane de dolari, în scădere cu 2%, în timp ce veniturile non-GAAP nete au fost de 972 milioane de dolari, în creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Aceste rezultate includ un impact negativ al cursului de 3%.

Veniturile totale GAAP din software au crescut cu 18% până la 2,6 miliarde de dolari, iar veniturile totale non-GAAP din software au crescut cu 22% până la 2,7 miliarde de dolari, în comparație cu trimestrul doi al anului 2005. Veniturile din vânzarea de licențe pentru baze de date și platforma middleware au crescut cu 5% până la 785 milioane de dolari, iar veniturile GAAP din vânzarea de noi licențe de aplicații au crescut cu 24% până la 266 milioane de dolari. Veniturile GAAP din servicii au crescut cu 26% până la 675 milioane de dolari.

'žÎn ciuda unei deprecieri a dolarului cu 5%, am raportat venituri de 3,4 miliarde de dolari și câștiguri per acțiune de 0,19 dolari', afirmă Safra Catz, Președinte și Chief Financial Officer al corporației Oracle. 'žBaza noastră instalată de clienți este de peste 300.000 de contracte cu o valoare anuală totală de 7,3 miliarde de dolari.'

'žCea mai dificilă piață pentru a învinge SAP este chiar țara lor de origine, Germania', declară Charles Phillips, Președintele Oracle. 'žFaptul că Oracle a câștigat ca și client de aplicații retailerul Karstadt, în defavoarea partenerului german al SAP, este o dovadă foarte clară că strategia noastră pentru fiecare industrie verticală este eficientă în industriile pe care le-am vizat.'

'De când am achiziționat PeopleSoft, nivelul de satisfacție al beneficiarilor acestor soluții a crescut substanțial', afirmă Larry Ellison, CEO Oracle. 'Drept dovadă, rata de reînnoire a contractelor de suport pentru clienții PeopleSoft a crescut față de perioada dinaintea achiziției. Nimeni nu se aștepta la acest lucru. Ei sunt mulțumiți, noi suntem mulțumiți.'

Mai multe informații despre Oracle și detalii financiare sunt disponibile pe site-ul Oracle la adresa www.oracle.com/investor.