.

Pe 6 februarie Orange România a anunțat că a ajuns la 7 mil. clienți, comparativ cu 4,938 mil. utilizatori la 31 decembrie 2004, se arată într-un comunicat al operatorului de telefonie mobilă. Practic, în acest moment, 1 din 3 români este client Orange. Operatorul estimează că la sfârșitul lui 2005 rata penetrării telefoniei mobile în România era de 62%, cu șanse de a urca la 75% în cursul acestui an. Orange România a raportat pentru primele 9 luni din 2005, o cifră de afaceri de 617 mil. euro și 6,22 mil. clienți. Rezultatele financiare pe întreg anul 2005 vor fi anunțate de France Telecom, acționarul majoritar al Orange Romania, pe 14 februarie 2006.

Inedit pentru România: concert în direct pe telefonul mobil
Pentru prima dată în România un concert va putea fi vizionat în direct pe telefonul mobil. Organizat de Orange și Voltaj, concertul va avea loc pe 14 februarie în Piața Charles de Gaulle și va fi transmis în același timp pe telefonul mobil, prin intermediul portalului mobil Orange World. Tot în Orange World, fanii Voltaj pot viziona cele mai cunoscute videoclipuri ale formației sau pot descărca sunete reale cu hiturile Voltaj din toate albumele și imagini inedite cu membrii formației.

Peste 28 de milioane SMS în rețeaua Orange de sărbători
În rețeaua de telefonie mobilă Orange, în zilele de Crăciun și de Revelion (24, 25, 26 decembrie și 31 decembrie-1 ianuarie 2006), au circulat peste 28 mil. SMS-uri, aproape dublu față de aceleași zile ale anului 2004/2005, potrivit datelor furnizate de Orange România. Operatorul a înregistrat în cele 3 zile de Crăciun o creștere cu 72% a numărului de SMS-uri transmise, depășind cifra de 15,6 mil. înregistrată anul trecut în zilele de Crăciun și de Anul Nou la un loc. De Revelion, în zilele de 31 decembrie 2005 și 1 ianuarie 2006, s-au trimis din rețeaua Orange 12,5 mil. mesaje scrise. Raportat la perioada similară a anului trecut, numărul mesajelor scrise trimise a crescut cu 55%, iar traficul de mesaje multimedia a crescut cu 340% De asemenea, apelurile de voce din rețeaua Orange au înregistrat o creștere de 40% în perioada 31 decembrie-1 ianuarie, față de anul trecut.

Serviciul clienți Orange are un nou sediu
Orange a inaugurat pe 7 decembrie 2005 un nou sediu al Serviciului clienți Orange în
Bd-ul Dimitrie Pompei nr.9. La Serviciul clienți Orange lucrează 800 de angajați ce oferă clienților informații despre serviciile Orange, 7 zile pe săptămână, 24 de ore din 24. Serviciul clienți este echipat cu tehnologie de ultimă generație și poate să opereze sute de apeluri simultan. Serviciul clienți Orange a implementat și un sistem CRM (Customer Relationship Management), precum și soluții de automatizare a furnizării de informații și servicii către clienți - IVR (Interactive Voice Response), Self Care, EPOS (on line activation system).

Serviciu de Mesaje Aniversare la Orange
Pe 8 decembrie 2005, Orange anunța lansarea unui serviciu de Mesaje Aniversare. Serviciul trimite automat prin SMS toate mesajele de felicitare, în plus, cei care doresc putând fi anunțați prin SMS de câte ori se apropie o aniversare. Activarea serviciului se face gratuit apelând 411, Serviciul Clienți. După activarea serviciului, clienții pot accesa aplicația Mesaje Aniversare de pe www.orange.ro pe baza parolei unice primite după introducerea numărului de telefon Orange. Aceștia au posibilitatea să definească agenda prin introducerea manuală a fiecărui contact sau prin import dintr-un fișier și să selecteze mesajul de felicitare ce va fi trimis automat către destinatar la data programată în agendă. De asemenea, utilizatorii serviciului au la dispoziție un set de mesaje de felicitare predefinite oferite de aplicație. Trimiterea mesajelor aniversare se tarifează la prețul standard de 0.07 USD/SMS, iar primirea notificărilor pentru ziua de naștere sau ziua numelui costă 0.05 USD/SMS.