.

România este prima țară în care Grupul Orange a lansat conceptul revoluționar de smart shop: un magazin în care digitalul este omniprezent și le oferă clienților de servicii telecom o abordare mai personalizată decât oricând și o experiență de cumpărare nemaiîntâlnită. Primul smart shop a fost lansat în Cluj Napoca  pe Bd. 21 Decembrie 1989 şi își așteaptă vizitatorii din 20 martie. „Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials2020”, este construită în jurul clientului şi dorinţei de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clienților un spațiu inovator şi o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi”, precizează Jean-François Fallacher (foto), CEO Orange România.

 

De ce România?

Pe lângă deschiderea către tehnologie și dispozitivele de ultimă generație, serviciile de internet performante, precum și tradiția în inovație pe care țara noastră și-a creat-o, Orange România este una dintre filialele Grupului Orange care au în palmares numeroase lansări în premieră, precum tehnologia EDGE, primul apel HD Voice internaţional, tehnologia Passpoint sau recentul stick Orange TV.

Un nou design, inspirat din viața de zi cu zi

Clienții vor descoperi un magazin mai mare decât până acum, amenajat într-un stil cald și primitor. Întregul design a fost dezvoltat pentru a încuraja dialogul și pentru a-i invita pe clienți să descopere cele patru zone principale ale magazinului, ce reflectă diferite medii în care folosim tehnologia: acasă, la birou, pentru divertisment și fitness.

O nouă experiență de cumpărare

Smart shop este în întregime digital, gândit pentru a le oferi clienților răspuns la aşteptările pe care le au atunci când ajung în magazin: timp redus pentru soluționarea cerințelor, o abordare personalizată a ofertelor și soluții pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului de așteptare.

În noul Orange shop digitalul ia locul hârtiei. Clienții primesc bon de ordine direct prin sms, pot urmări ofertele pe 18 ecrane interioare şi pe un videowall, precum şi pe telefoanele şi tabletele expuse, iar contractele se semnează în format electronic.

O altă noutate este masa digitală, la care, cu ajutorul unui reprezentant de vânzări, clienții persoane fizice își pot configura propriul abonament, alegând serviciile și resursele pe care le consideră potrivite. Clienţii persoane juridice au zone special amenajate în care pot discuta cu reprezentanți de vânzări dedicaţi despre soluţii personalizate pentru afacerile lor.

La Orange shop, clienţi pot testa un număr impresionant de peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth şi MyKronoz, cele mai noi căşti Samsung, Marshall, Frends, Sony, Parrot, Beats, precum şi boxe Logitech, Sony şi Samsung.

 Orange shop din Bd. 21 Decembrie 1989 este vizitat de aproximativ 1200 de clienți în fiecare zi. Începând de astăzi, ei sunt aşteptaţi să descopere un nou concept de magazin, care să le aducă o experiență de cumpărare cu totul surprinzătoare cu ajutorul lumii digitale.

Orange smart shop

Despre clienţii Orange

30% dintre utilizatorii de internet sunt online în fiecare zi

62% dintre terminalele online sunt smartphones

80% din totalul traficului reprezintă browsing şi streaming

utilizatorii de internet folosesc un trafic mediu de 600 MB/lună, dublu faţă de anul precedent

în cazul clienţilor 4G, traficul mediu este de 900 MB/lună.

Despre smart shop

Un nou design, inspirat de viaţa de zi cu zi

Noul magazin Orange este axat pe ceea ce este important pentru clienţi, ceea ce îi interesează şi-i inspiră în viața de zi cu zi.

Designul a fost dezvoltat în jurul ideii de spaţiu cald şi primitor, care să încurajeze conversaţia dintre clienţi şireprezentanţii de vânzări şi să-i încurajeze pe primii să descopere gama largă de produse şi servicii aflate în diversele zone ale magazinului.

Pentru a oferi o experienţă de cumpărare cu totul specială, magazinele au fost împărțite în zone  numite „petale”, care reflectă diferite situaţii în care tehnologia ne ajută în viaţa de zi cu zi: când suntem acasă cu familia, când ne monitorizăm sănătatea, când vrem să ne relaxăm sau să ne distrăm şicând lucrăm.

Designul este plin de viață şi de culoare, iar materialelefolosite, precum lemnul şi textilele, amintesc de spaţiul confortabil de acasă.Plafonul tehnic este deschis, pentru a da magazinuluiaerul unei mansarde, iar culoareaînchisăaccentuează produsele prezentate.

Un nou itinerariu în magazin

welcome desk - la intrare, clienții sunt întâmpinați de un reprezentant al magazinului, care le preia datele și îi ajută să primească direct pe telefonul mobil un bon de ordine. Tot aici clienţilor li se face o fotografie după acordul prealabil, pentru a fi uşor cunoscuţi de reprezentanţii de vânzări la această vizită, precum şi la următoarele.

biroul de operațiuni rapide – pentru persoanele care au nevoie de asistenţă de scurtă durată, pentru operaţiuni simple, de tipul schimbării cartelei SIM.

petale - clienţii care doresc operațiuni mai complexe sunt invitați să descopere diversele zone ale magazinului cât timp așteaptă să fie preluați de un reprezentant de vânzări. Aici, clienţii :

au acces la jocuri pe PlayStation

pot urmări clip-uri pe un videowall

pot pedala pe o bicicletă staționară

pot testa peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth şi MyKronoz, cele mai noi căşti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum şi boxe Logitech, Sony şi Samsung

pot testa un portofoliu larg de telefoane şi tablete

pot testa serviciul Orange TV

pot comanda accesorii prin aplicaţia myAccount, scanând codurile QR de pe etichetele din magazin. Comanda este preluată de un reprezentant de vânzări, iar achiziţia se realizează mai rapid.

Care Center – clienţii își pot verifica pe loc telefoanele sau tabletele defecte, indiferent dacă ele au fost cumpărate sau nu de la Orange. Aici este găzduit al zecelea Care Center din țară, după un concept de service unic pe piață. Orange este primul operator care le oferă clienţilor în magazin un centru dedicat reparării terminalelor.
Specialiştii de la Care Center pot realiza pe loc următoarele operaţiuni:

reparaţii mecanice şi înlocuiri ale componentelor terminalului (tastatură, baterie, etc)

actualizări de software, verificarea şi configurarea corectă a serviciilor de date

transfer de conţinut multimedia şi copierea agendei telefonice

diagnoză terminal şi instalare aplicaţii

montaj accesorii

decodarea terminalului.

Pe durata vizitei, clienții pot folosi gratuit internet prin Wi-Fi, iar cei care activează funcția Bluetooth pot primi direct pe dispozitivele lor informaţii despre oferte, produse şi servicii, prin intermediul tehnologiei Beacon atunci când se apropie dediferitele zone ale magazinului.

www.orange.ro