.

Orange a lansat Academia de Vânzări, un program integrat de dezvoltare a angajaților și a partenerilor care lucrează direct cu clienții companiei. Academia de Vânzări face parte dintr-un proiect internațional dezvoltat de către grupul France Telecom – Orange în 11 țări.

 

"Prin lansarea Academiei de Vânzări îi pregătim pe colegii noștri să ofere clienților Orange o experiență unică. Totodată, ne așteptăm ca proiectul să contribuie la creșterea gradului de motivare a angajaților și a partenerilor, prin implicarea lor într-un program personalizat de dezvoltare profesională. La finalul acestuia vor avea șansa să obțină o certificare care să le ateste capabilitățile și care le va asigura un traseu ascendent în carieră ", precizează Andreea Pătrașcu, Training & Organisational Development Manager Orange România.

 

Anual, "studenții" vor fi implicați într-o adevărată experiență de învățare care presupune cursuri, feedback la locul de muncă, studiu individual, schimb de experiență, discuții de grup moderate, concursuri, feedback de la clienți reali și sesiuni de training online. Programul este construit pe 3 nivele de dezvoltare profesională (junior, specialist, expert) și pe 3 arii de învățare (cunoștințe, abilități specifice, experiența clienților). La final, în urma unei evaluări, cursanții primesc o certificare recunoscută în cadrul grupului France Telecom – Orange care le oferă deschidere internațională către oportunități în carieră, acces la evenimentele comunității de vânzări la nivelul grupului, precum și posibilitatea de a fi recunoscut ca expert în relația directă cu clienții. Certificarea se reînnoiește anual.

 

Academia de Vânzări este un proiect dezvoltat de experții Orange, în colaborare cu consultanți externi, iar metodologia se bazează pe o experiență de învățare și dezvoltare specifică, similară unei academii. Investiția în program se ridică la peste 1 milion de euro și cuprinde 1 centru de training cu 7 săli de curs, 1 magazin "laborator" și aproximativ 2800 de "studenți" instruiți în primul an, atât angajați Orange, cât și parteneri. Academia de Vânzări se adresează, în principal celor care lucrează direct cu clienții, dar și celor care își doresc o carieră în vânzări. Înscrierea în program se face printr-un sistem online de Learning Management care oferă participanților posibilitatea de a-și vizualiza profilul individual, programarea la cursuri, statusul rezultatelor testărilor sau acreditării obținute. Participarea la training se face în timpul orelor de lucru.

 

Academia de vânzări este una dintre inițiativele prin care Orange investește în formarea angajaților săi. De curând, Orange a anunțat implementarea unor programe similare cofinanțate prin fonduri europene care vizează dezvoltarea profesională a specialiștilor de top din cadrul Orange și asigurarea contribuției acestora la dezvoltarea sectoarelor competitive ale României în contextul economic european.