.

Orange România deținea 2.377.000 de clienți la 31 martie 2003, controlând, conform

estimărilor companiei, 48% din piața de telefonie mobilă din România. Veniturile totale ale Orange România pe

primul trimestru din 2003 s-au ridicat la 97 milioane euro, cu 6,6% mai mari ca în Q1, 2002 (91 milioane euro).

Venitul mediu anual per utilizator în perioada aprilie 2002-martie 2003 a fost de 190 euro, în scădere față de

256 euro în perioada aprilie 2001-martie 2002, conform raportului pe primul trimestru din 2003 al Orange, publicat

pe 29 aprilie 2003.
Tendința de scădere a veniturilor din servicii vocale este contracarată de operator

printr-un accent pe serviciile de date. Bernard Moscheni, CEO Orange România a declarat că intenționează să

mărească ponderea veniturilor operatorului din trafic de date la 15% în următorii 2 ani, de la 5% în 2002.
La

31 martie 2003, Orange avea 5.000 de abonați la serviciile GPRS, atrași în aproape 2 ani de zile de la lansarea

serviciului. Operatorul a anunțat că își propune să dubleze numărul lor până la sfârșitul acestui an, campania

începând cu o scădere de până la 60% a tarifelor la serviciile GPRS.
Sub 1% din totalul clienților Orange

dețin un telefon compatibil MMS, dar operatorul speră să atragă până la sfârșitul anului între 5.000 și 10.000 de

clienți pentru serviciul său de mesagerie foto MMS, printr-o campanie promoțională în care a cheltuit deja cca. 1

milion USD începând din octombrie 2002.