.

Orange a fost primul operator de telefonie care a anunțat, pe 17 august 2005, că a atins cifra de 6 milioane de clienți, la numai 7 luni după depășirea pragului de 5 milioane de clienți.

Operatorul înregistrează de 2 ani consecutiv cele mai mari creșteri atât ca bază de abonați, cât și ca venituri realizate. 'Depășirea în premieră a pragului de 6 milioane de clienți este un eveniment important pentru Orange, care își întărește astfel poziția sa de lider incontestabil al pieței telecomunicațiilor din România. De la începutul anului, Orange a adăugat mai mult de 1 milion de clienți. Intenționăm să ne concentrăm în continuare pe oferirea unui serviciu de calitate și pe lansarea de produse și servicii inovative pentru a răspunde așteptărilor clienților noștri. Cu această ocazie țin să le mulțumesc celor 6 milioane de clienți care au ales serviciile Orange', a declarat Richard Moat, Director Executiv, Orange România.

Compania estimează că piața românească de telefonie mobilă a depășit în luna iunie pragul de penetrare de 50%, iar pentru sfârșitul anului estimează o penetrare de 60%.

Conform rezultatelor pe prima jumătate a anului 2005 (1H05) anunțate de France Telecom pe 28 iulie, Orange România a înregistrat o creștere de 44,6% a numărului de clienți în 1H05 față aceeași perioadă a anului trecut, reflectată într-o creștere cu 44,8% a veniturilor obținute. Astfel, la 30 iunie 2005 Orange Romania avea 5,72 milioane clienți față de 3,96 milioane clienți la 30 iunie 2004. Veniturile obținute în 1H05 au fost de 388 milioane euro, față de 268 milioane euro în perioada similară a anului trecut.

Orange România ocupă locul 4 între subsidiarele mobile ale France Telecom ca număr de clienți, iar ca venituri pe prima jumătate a anului, locul 6. La 30 iunie 2005, France Telecom controla 66,74 milioane de clienți mobili în toată lumea, din care 56,12 milioane de la divizia Orange.