.

Thierry MILLET, Chief Commercial Officer - Orange România la Gala Premiilor COMUNIC@ȚII Mobile 2005

Orange România este liderul pieței telecom din România, cu un număr de 6,22 milioane de clienți la sfârșitului trimestrului al treilea 2005. Orange România a înregistrat venituri în valoare de 617 milioane euro în primele 9 luni din 2005, ceea ce situează România pe poziția a patra în cadrul grupului Orange din punct de vedere al numărului de clienți și pe poziția a șasea din punct de vedere al veniturilor. Până la sfârșitul anului 2005, totalul investițiilor făcute de Orange Romania va fi de 1,2 miliarde euro.

Valoarea oferită de Orange Romania clienților se regăsește în inovație și flexibilitate, incluzând aici grupurile de mesagerie text, SIM Agenda Back-up, abonamente reîncărcabile, Orange WebShop și Orange WebCare, abonamente Value Bundle, mesajele aniversare. De asemenea, tot aici este inclusă și partea de divertisment prin Orange World, conținutul serialului Războiul Stelelor pe telefonul mobil, conținut nou pentru Live TV pe telefonul mobil, Orange Film, dar și mobilitatea totală pentru mediul de afaceri prin servicii de audioconferință, extinderea acoperirii EDGE, Wirefree Broadband și introducerea terminalelor BlackBerry pe piața românească. În plus, un alt punct al strategiei vizează extinderea rețelei de magazine Orange.

Privind spre viitor prin ochii consumatorilor, Orange România dorește să fie perceput pe piața din România drept operatorul cu cele mai inovative servicii, drept un serviciu generat și direcționat în funcție de nevoile clienților și unul care se integrează extrem de ușor în viețile acestora și drept un serviciu care privește diferențele individuale ca pe o provocare, ci nu ca pe un obstacol.

Planurile de viitor ale Orange România vizează consolidarea poziției de lider de piață, construirea celei mai extinse rețele wireless broadband din România, lansarea serviciilor 3G în principalele orașe pentru oferirea de servicii îmbunătățite în zonele cheie, implementarea tehnologiei EDGE la nivel național pentru a oferi o experiență mai complexă tuturor clienților. Orange România își propune și o diversificare a produselor, serviciilor, aplicațiilor și a conținutului, dezvoltarea rețelei de retail și construirea unui nou call center în București.