.

OSF Commerce, un brand marca OSF Global, a câștigat premiul Lightning Bolt Trailblazer pentru categoria Retail, în cadrul evenimentului Dreamforce 2018 - The Boltys. Prin câștigarea Premiului Bolty la categoria Retail, OSF Commerce consolidează poziția produsului UnifyCOMMERCE ca soluție inovatoare pentru o gamă variată de industrii. Folosind „Lighting Bolt Flows and Components” în cadrul platformei Salesforce Service Cloud și în Salesforce Community, această tehnologie multi-cloud integrează platformele Salesforce, incluzând Salesforce Commerce, Service, Community, Marketing și Heroku, sprijinind astfel toate practicile recomandate pentru companiile care își comercializează produsele în mediul online și offline. „Suntem onorați sa fim recunoscuti de Salesforce drept o companie care a poziționat inovația la baza muncii sale”, precizează Gerry Szatvanyi, CEO al OSF Commerce. „Câștigarea premiului Bolty la categoria Retail demonstrează că suntem devotați strategiilor multi-cloud și faptul că vom continua să muncim pentru a atinge excelența în calitate de Partener Gold Salesforce”.
 
UnifyCOMMERCE (produs în curs de patentare) oferă companiilor oportunitatea de a avea o viziune holistică asupra comportamentului consumatorului, atât în mediul online cât și offline în timp real, dar și de a crea experiențe de consum individuale și unitare pentru fiecare client. Brandurile au astfel posibilitatea de a lansa produse și servicii mai eficient și într-un timp mult mai scurt.
 
Anterior, în cadrul evenimentului Dreamforce 2016, OSF Commerce a câștigat Premiul pentru Inovație în Retail din partea Salesforce, pentru inovația adusă pe piața globală de retail prin crearea și implementarea produsului OSF UnifyCOMMERCE.
 
„Lucrăm de mult timp cu diverși clienți din sectorul retail/ CPG, iar acum, datorită Lightning Bolt, am reușit să construim o soluție ce permite companiilor din industria comerțului online și nu numai să utilizeze multiple servicii oferite de cloud-urile Salesforce mai repede și mai ușor. Am acoperit majoritatea modelelor de utilizare ale cloud-urilor de Commerce, Service, Marketing și Community, pentru un comerț unitar și conectat”, precizează Anna Petriv, VP of MultiCloud & Salesforce Alliance din cadrul OSF Commerce.
 
În România, OSF Global are peste 300 de angajați, însă, expansiunea anticipată va determina o creștere  semnificativă a numărului actual până la finele anului 2019. Numai în ultimul an, compania a deschis noi birouri în Montreal, Odessa, Cernăuți și Craiova și a crescut numărul de angajați la peste 800 de persoane global.  
 
Despre OSF Commerce 
 
OSF Commerce, un brand ce aparține companiei OSF Global, este un lider în dezvoltarea de soluții Cloud și Connected Commerce globale. Compania oferă tehnologii, consultanță, implementare și management de magazine online pentru branduri și comercianți. Abordarea noastră ne asigură o dezvoltare rapidă, în timp ce permitem comercianților că simplifice experiența consumatorilor. Cu peste 120 de proiecte în desfășurare și opt ani de proiecte implementate la nivel global, OSF livrează soluții digitale inovative potrivite unei game largi de canale, dispozitive și zone geografice. HSBC și BDC sunt partenerii financiari ai OSF, iar Salesforce Ventures este investitor.