.

În acest an, potrivit datelor emise de IMMI, femeile cu vârste între 45-54 de ani vor petrece, cumulativ, 1142 de ore în fața televizorului, a filmelor vizionate pe DVD și la cinematograf.

Altfel spus, 47,6 de zile din întregul an sunt dedicate în totalitate acestor canale media, în timp ce partenerii lor vor consuma doar 40,2 zile pentru conținutul media. În grupa de vârstă 35-44 de ani, femeile vor aloca 38,3 zile acestor canale media, iar bărbații 33,9 zile. Pe de altă parte, adolescenții cu vârste cuprinse între 13-17 ani vor petrece o medie de 33,4 zile în fața televizorului, urmărind filmele de pe DVD sau la cinematograf.

Se preconizează că bărbații cu vârste între 18-24 de ani vor fi campioni la vizionările media în acest an.

O altă concluzie a raportului arată că:

  • femeile cu vârste între 35-44 de ani vor urmări cel mai puțin filme la domiciliu;
  • femeile cu vârste între 45-54 de ani vor petrece doar jumătate din timpul petrecut la cinematograf de bărbații cu vârste între 18-24 de ani;
  • bărbații cu vârste între 18-24 de ani vor urmări cel mai puțin programele TV, mai precis 21 de zile cumulat în 2007.

Articol apărut în COMUNIC@ȚII MOBILE - Revista afacerilor Telecom @ Mobile Media. ANUL IX - NUMĂRUL 78 - septembrie 2007

Comandați online ediția print a revistei COMUNIC@ȚII Mobile: