.

Panasonic Corporation și Panasonic Asia Pacific Pte, Ltd., au lansat una dintre cele mai ample campanii ecologice pe care compania niponă le-a desfășurat în ultimii ani la nivel global. Prin semnarea și publicarea, în Singapore, a Declarației Eco Ideas pentru regiunea Asia Pacific, Panasonic se angajează să reducă la minimum impactul propriilor operațiuni asupra mediului înconjurător și să sporească interesul pentru protejarea acestuia, în rândul consumatorilor.

Regiunea Asia Pacific este o importantă bază de producție pentru Panasonic, cu nu mai puțin de 48 de fabrici în șapte țări. Compania depune toate eforturile pentru a populariza în întreaga regiune produsele care respectă cele mai noi standarde de protecție a mediului înconjurător și de reducere a emisiilor de dioxid de carbon. Ca urmare, Panasonic se angajează să inițieze activități de conservare a mediului adaptate condițiilor locale.

Astăzi, de Ziua Mondială a Mediului, Panasonic a lansat tot în Singapore și road-show-ul Eco Ideas Experience. Expoziția de tip caravană va oferi vizitatorilor oportunitatea de a învăța despre provocările cu care se confruntă mediul înconjurător, în timpul unor activități de divertisment, printre care "teste" cu teme ecologice ce vor rula pe televizoare cu plasmă, într-un mod interactive. După trei zile în Singapore, pe 7 iunie 2009 caravana va pleca către alte țări din Asia, printre care India, Malaezia și Tailanda.

"Degradarea mediului înconjurător este o realitate în multe părți ale lumi, dar nouă ne aparține alegerea de a inversa această tendință. Panasonic dorește să joace un rol cât mai important în schimbarea mentalităților și în determinarea consumatorilor să își asume o responsabilitate mai mare față de mediul înconjurător, în comunitățile din care fac parte", declară Ikuo Miyamoto, Managing Executive Officer, Corporate Management Division pentru Asia și Oceania, în cadrul Panasonic.

Declarația Eco Ideas pentru regiunea Asia Pacific are trei direcții principale:

Eco Ideas pentru produse: Panasonic dorește să popularizeze în regiune produsele care respectă cele mai noi standarde de protecție a mediului înconjurător, cele care au o durată de viață mai mare și care consumă mai puțină energie și apă.

Mai precis, Panasonic dorește să majoreze până la 80% ponderea produselor ecologice în vânzările din regiunea Asia Pacific până în anul fiscal 2013 ce se finalizează în martie 2013.

Eco Ideas pentru producție: Panasonic este hotărâtă să reducă impactul operațiunilor sale de producție asupra mediului pentru a conviețui în armonie cu comunitatea locală.

Ca urmare, Panasonic va urmări să reducă emisiile de CO2 în cadrul operațiunilor de fabricație cu 240.000 de tone, în anul fiscal 2010 care se va finaliza în martie 2010.

Aceasta reprezintă o reducere cu 30% a nivelului emisiilor de dioxid decarbon față de cel înregistrat în anul fiscal 2007.

Mai mult, Panasonic va desemna câte o fabrică Eco Ideas Factory în Singapore, Malaezia și Tailanda care să implementeze inițiativele Panasonic Eco Ideas.

Eco Ideas pentru oricine, oriunde: Panasonic dorește să popularizeze ideile sale ecologice în colaborare cu toți cei care sunt preocupați de protejarea mediului înconjurător, prin activități care vizează în special generațiile tinere. Eco Ideas Experience Road Show este un exemplu. În afara invitării tinerilor elevi și studenți să viziteze această expoziție-caravană, Panasonic va organiza împreună cu mai multe instituții de învățământ din regiune seminarii cu teme ecologice și excursii pentru vizitarea de fabrici.

Pentru informarea mai pe larg asupra activităților ecologice promovate de către Panasonic în rândul consumatorilor, a fost creat și site-ul www.panasonic.com.sg/ecoideas.

Pentru mai multe informații legate de inițiativele din startegia Eco Ideas, vizitați și http://www.panasonic.net/eco/ecoideas/index.html .

Despre Panasonic
Panasonic Corporation cu sediul la Osaka, Japonia, renumită pentru produsele sale sub marca Panasonic, este lider internațional în dezvoltarea și fabricarea de produse electronice pentru o gamă variată de clienti, afaceri și cerințe industriale. Compania ocupa locul al treilea în indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment.
Reprezentantul Panasonic pe piața locală este, din anul 1996, PANASONIC ROMANIA.