.

Lenovo a încheiat un parteneriat cu Scuderia Ferrari - parteneriatul se întinde pe mai mulți ani, iar rezultatele acestuia s-au văzut încă de la startul sezonului 2018, care a debutat la Melbourne pe 25 martie. „Ne bucurăm de acest parteneriat cu Scuderia Ferrari și de faptul că lucrăm îndeaproape cu unul dintre cele mai renumite branduri din lume, recunoscut pentru excelență în design, pentru performanță și inovație. Acestea sunt valori importante pentru Lenovo”, precizează Gianfranco Lanci, Corporate President și Chief Operating Officer, Lenovo. „Combinația dintre platforma globală Formula One și brandul Ferrari este oportunitatea perfectă pentru a continua să creștem brandul Lenovo la nivel global.”
 
Parteneriatul presupune expunerea de brand prin plasarea logo-ului Lenovo pe aripile laterale și suspensiile frontale ale monoposturilor F1 Scuderia Ferrari 2018, precum și pe uniformele membrilor echipei și pe mâneca salopetei piloților. De asemenea, Lenovo va susține Scuderia Ferrari cu laptopuri ThinkPad și dispozitive Miix, care vor fi folosite atât pe circuit, cât și în afara acestuia.
 
Logo-ul Lenovo a apărut pentru prima data pe monopostul SF71H pe 22 februarie la Maranello, în Italia, și a debutat la Melbourne, pentru prima cursă de Grand Prix din sezonul F1 2018.