.

În urmă cu câțiva ani, multe dintre lucrurile pe care astăzi le rezolvăm online, mai simplu și rapid, se puteau transforma uneori în adevărate povești de groază sau măcar în experiențe  care ne puneau răbdarea la grea încercare. De aceea, Orange și Profero au lansat o serie de episoade video realizate cu ajutorul comedianților de la Sector 7, care prezintă beneficiile utilizării aplicației Contul meu Orange. „Pentru a-i încuraja pe clienții noștri să-și facă un cont în aplicația Contul meu Orange, am apelat la umorul celor de la Sector 7, alături de care am recreat și dramatizat câteva dintre momentele în care aceste servicii nu erau disponibile și online, evidențiind astfel cât de ușor și comod este să-ți administrezi astăzi un cont de telefonie mobilă și internet”, precizează Mirela Bosoi, Head of Brand and Communication la Orange.   
 
Astfel, în cadrul campaniei #înContulMeu, cei de la Sector 7 sunt protagoniștii unor video-uri amuzante, construite în jurul unor activități consumatoare de timp pentru un client, cum ar fi  plata facturii, activarea serviciilor de internet sau reîncărcarea cartelei, care pot fi realizate mult mai ușor și rapid prin intermediul aplicației Contul meu Orange. 
 
Clienții care comentează episoadele pe pagina de Facebook a companiei au şansa să câştige, prin tragere la sorţi, smartwatch-uri, roboței, brățări fitness sau invitaţii duble la Summer Well. 
 
„Contul meu Orange are foarte multe beneficii pentru userii săi. Doar că, în viața reală, oamenii nu se numesc useri și nici nu îi vei auzi vreodată spunând: ‘Azi am avut multe beneficii’ în loc de ‘Azi a fost o zi bună’. De aceea, am simțit nevoia să traducem avantajele aplicației pe limba lor. Și, pentru că cel mai bine înţelegi lucrurile serioase și importante atunci când sunt spuse în glumă, am ales să spunem povestea Contului meu Orange împreună cu echipa de la Sector 7, într-o serie  de episoade amuzante. Practic, este încă un proiect prin care ne dorim să facem ceea ce am făcut dintotdeauna ca agenție de digital: să integrăm digitalul în viața de zi cu zi a consumatorului și să îi facem viața mai ușoară prin tehnologie. Pentru că deja peste 50% dintre români dețin un smartphone, gândim foarte mult în zona de mobile și de aceea ne-a entuziasmat ideea de a promova avantajele unui produs de mobile, arătând în același timp consumatorilor că digitalul poate fi și simplu, și util, și foarte fun”, precizează Elena Negrescu, Senior Copywriter, Profero.
 
„E super tare că Orange e un brand care înțelege că pe net se vorbește o altă limbă și că ne-au ales pe noi, cei de la Sector7, pe post de traducători. Am lansat deja primele 2 episoade și ne-a plăcut foarte mult că reacția userilor n-a fost de genul ‘a, uite o altă reclamă pe Facebook’, ci chiar au putut să se bucure de content, în timp ce află despre beneficiile produsului. Și, uite așa, în social media contentul crește frumos și în România”, completează Raul Gheba, Sector 7.
 
 
Campania #înContulMeu se derulează până pe 4 august pe conturile de Facebook şi Instagram Orange România. Episoadele realizate alături de Sector 7 pot fi vizionate la următorul link.
 
Echipa Orange implicată în campanie este formată din: Mirela Bosoi – Head of Brand and Communication, Alexandra Cîrciu – Online Communication Specialist, Andra Stegaru – Social Media Specialist, Cristina Pateșan – Head of Digital, Mihaela Gondosch – Digital Operations Manager, Adriana Cazacu – Online Marketing Manager, Dragoș Dumitrașcu – UX/UI Design Manager.
 
Din echipa Profero fac parte: Elena Negrescu – Senior Copywriter, Dan Hariga – Art Director, Evelina Lungă – Account Manager.
Gașca Sector 7 îi include pe: Alexandru Coteț, Raul Gheba, Claudiu Mihail Teohari, Andrei Ciobanu. 
Producție: Raluca Chera, Florin Babei, Valentin Ionescu.
 
 
Despre Profero București
 
Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este una dintre cele mai mari agenții de digital advertising din România, cu o expertiză de peste 8 ani în piață, atât cu branduri locale, cât și internaționale.
 
Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, MullenLowe, Golin,  Medic One și BPN.