.

Salesforce.com și Brinel anunță o alianță strategică pe piața romȃnească, pentru eficientizarea afacerilor printr-un management performant al relației cu clienții. „Cerințele din piață precum mobilitatea și disponibilitatea, au transformat fundamental nevoile clienților. Acum suntem mai aproape de afacerea lor prin parteneriatul cu Salesforce.com, cea mai inovativă companie din lume. Aducem noi standarde de performanță și vă ajutăm să poziționați clienții in centrul preocupărilor dumneavoastră. Satisfactia clientilor defineste succesul pe piață, 94% dintre clienții Salesforce ar recomanda această soluție altor clienți. Rolul Brinel este de a replica acest succes în Romȃnia", precizează Marcel Borodi (foto), CEO Brinel. Soluțiile pe platforma Salesforce.com oferă companiilor posibilitatea de a proiecta și folosi în Cloud aplicații personalizate, inclusiv baze de date, analize în timp real, instrumente de integrare și soluții de mobilitate.

Clienții și partenerii din toată lumea au construit mai mult de 170.000 de aplicații pentru a-și conduce eficient afacerea, prin optimizarea proceselor de logistică, brand management, facturare, conformitate și multe alte domenii esențiale afacerii.

Brinel continuă orientarea strategică către „Everything as a service", domeniul său cu cea mai mare creștere în anul 2013 și își adaugă în portofoliu soluția CRM numărul 1 în lume, pentru a sprijini mai bine companiile în eforturile lor de creștere și modernizare a activităților.

Conform studiului "A vision for growth 2014" pentru Romȃnia, 78% din companii consideră că își bazează succesul pe satisfactia clienților, 80% din companiile intervievate doresc sa introducă noi produse pe piață, 32% să deschidă noi piețe, dar, indiferent de creșterile prognozate pentru 2014, 56% dintre companii consideră că fară un instrument inovativ nu vor putea să-și mențină clienții. În concluzie, aplicarea instrumentelor de tip CRM va deveni un standard utilizat în orice industrie de către orice companie.

Despre salesforce.com

Salesforce.com este compania specializată în cloud computing enterprise. Pe baza arhitecturii real-time și multi-tenant, platforma și aplicațiile CRM (http://www.salesforce.com/crm) au revoluționat modul în care companiile comunică și colaborează cu clienții lor, incluzȃnd:

Sales Cloud – pentru automatizarea forței de vȃnzări și gestionarea contactelor

Service Cloud – pentru relații cu clienții și soluții de suport

Chatter – pentru colaborare social media

Platforma Force.com – pentru dezvoltarea de aplicații specializate

AppExchange – liderul mondial pentru comercializare aplicațiilor cloud computing enterprise

Despre BRINEL

Compania BRINEL se regasește cu consecvență, de peste 20 de ani, printre furnizorii autohtoni relevanți de soluții ți servicii IT&C integrate, construite pe platforme multi-vendor convergente.

In Cluj-Napoca, București, Oradea și Sibiu, suntem peste 165 de specialiști la dispoziția dumneavoastră cu competențe certificate de leaderii IT globali cu care venim în parteneriat ca să vă oferim soluții pentru eficientizarea activității dumneavoastră. Managementul relației cu clienții, planificarea și gestionarea resurselor companiei/instituiei, sisteme pentru interacțiuni multiple, centre de date private precum și soluții customizate fac parte din ceea ce realizăm pentru beneficiari.

Printre clienții care ne-au ales ca partener, se numără companii din domeniul producției, utilităților, distribuției și serviciilor: Transilvania General Import Export, Mol România, Farmec, Emerson, Kronospan, Holzindustrie Schweighofer, Energobit, Autonet, dar și instituții publice, locale și centrale, precum și universități de prim rang.

Mai multe despre noi: www.brinel.com .