.

C@M: Tornado a luat decizia strategică de a se implica în zona telefoniei fixe, care asigură nevoile de comunicare organizațională prin distribuirea sistemelor de telefonie Samsung în România. Care sunt argumentele care au contat în luarea acestei decizii?
John Cușa: În urmă cu un an, Tornado Sistems a deschis o nouă linie de business, oferind soluții de telefonie. Între timp au fost încheiate parteneriate strategice cu producători recunoscuți în domeniu, ca Nortel Networks, Telrad Connegy. La începutul acestui an am semnat contractul de distribuție cu Samsung '“ unul dintre liderii mondiali ai pieței telecom, oferind gamele complete de centrale analogice și digitale, reușind să acoperim toate segmentele de piață, fiecare utilizator găsind în oferta Tornado soluția adecvată cerințelor sale. Aceste acțiuni au fost dictate de tendințele actuale de convergența între domeniile de date și voce. Pentru Tornado, ca jucător important în domeniul distribuției de echipamente de comunicații pentru LAN și WAN, această provocare trebuia să ducă la inițierea acestei noi unități de business.

C@M: Ce caracteristici tehnice superioare competiției aduc sistemele de telefonie Samsung in România?
John Cușa: Modelul iDCS-500 este cel mai avansat în cadrul gamei centralelor digitale Samsung distribuite de Tornado. Facilitățile CTI (de integrare în cadrul sistemului informatic), ACD (distribuția automată a apelurilor), CLI (identificarea apelurilor), compatibilitatea pentru ISDN (BRI-PRI), suportul pentru telefoanele DECT, modul opțional pentru conferințe și multe alte facilități plasează acest produs în fața multor concurenți redutabili de pe piață. Mai mult decât atât, arhitectura scalabilă a lui iDCS-500 permite realizarea unei investiții adecvate condițiilor specifice fiecărei organizații și asigură protecția investiției făcute în acest domeniu.

C@M: Ce strategie aplică Tornado pentru a se impune între distribuitorii de echipamente PBX din țară?
John Cușa: Sistemele de telefonie Samsung vor fi implementate prin intermediul rețelei naționale de parteneri Tornado, pentru a veni în întâmpinarea tuturor potențialilor clienți, indiferent de zona geografică în care se află sau de mărimea lor. Pentru utilizatorii acestor echipamente, Tornado Sistems le oferă un sistem flexibil de achiziții în rate. O direcție strategică în cadrul parteneriatului încheiat între Tornado Sistems și Samsung se referă la dezvoltarea unor programe de instruire profesională în cadrul Centrului de Training Tornado. Diversitatea și dinamica portofoliului de produse Samsung necesită o pregătire coerentă și susținută a specialiștilor care vor furniza clienților finali soluțiile de telefonie. Astfel, vom reușim să asigurăm pe lângă sistemele performante de telefonie și un suport tehnic calificat. Având în vedere importanța implementării unei astfel de sistem, sunt analizate cerințele fiecărui client astfel încât să îi putem oferi soluția optimă.

C@M: Căror tipuri de companii sunt adresate centralele ce utilizează VoIP?
John Cușa: Folosind VoIP, centralele Samsung oferite de Tornado Sistems vor asigura convergența comunicațiilor în cadrul rețelei intranet a unei organizații. Aceste sisteme se adresează în special companiilor cu sedii distribuite în teritoriu, oferindu-le posibilitatea reducerii costurilor privind comunicațiile interne și externe. Acestea vor putea să conecteze locații diferite, care vor activa transparent precum una singură. Intenționăm să atragem clienți importanți din zona Small & Medium Enterprise, care doresc să-și proiecteze sau să dezvolte arhitectura de comunicații în concordanță cu tendințele și posibilitățile tehnice actuale.