.

Fie că este vorba despre un apartament pentru o noapte, de un castel pentru o săptămână sau de o vilă timp de o lună, Airbnb are o ofertă foarte variată de opţiuni de cazare, la diferite categorii de prețuri și în peste 34.000 de orașe și 190 de țări. „Suntem încântați să avem de partea noastră un partener atât de puternic precum Deutsche Telekom", precizeaza Christopher Cederskog (foto), Regional Manager Germania, Austria, Elveția și Europa de Sud-est al Airbnb. „Acest parteneriat ne va permite să ne îndreptăm atenția și mai mult spre dispozitive mobile și să abordăm noi utilizatori în întreaga Europă”. Clienții de servicii mobile Deutsche Telekom din toate cele 13 piețe europene* ale grupului, inclusiv România, vor avea parte de o ofertă specială în această primăvară: fiecare client Telekom care se înregistrează pe platforma Airbnb va primi un voucher în valoare de 30 de euro pentru următoarea călătorie.

„Airbnb este un pionier în economia colaborativă. Conceptul reflectă perfect promisiunea brand-ului nostru -EXPERIENȚE ÎMPREUNĂ. Prin acest parteneriat, putem oferi clienților noștri un beneficiu consistent, prin voucherul de 30 de euro. Această colaborare este în linie cu strategia  „Win with partners” a Deutsche Telekom, care îşi propune să creeze valoare adăugată prin parteneriate”, a declarat Niek-Jan van Damme, membru al Boardului Deutsche Telekom, responsabil pentru Inovație.

* Albania, Austria, Croația, Cehia, Germania, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, Olanda, Polonia, România, Slovacia.

 

Despre Deutsche Telekom

Deutsche Telekom este una dintre companiile de telecomunicatii integrate de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 milioane de linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă  produse și servicii fize, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 de angajații la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde de euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

Despre Airbnb

Fondată în august 2008 și având sediul în San Francisco, California, Airbnb reprezintă o comunitate de încredere dedicată oamenilor care vor să listeze, să descopere și să rezerve cazări unice în întreaga lume – online sau de pe telefonul mobil. Fie că este vorba despre un apartament pentru o noapte, un castel pentru o săptămână sau o vilă pentru o lună, Airbnb conectează oamenii și le oferă experiențe unice de călătorie, la orice categorie de preț, în peste 34.000 de orașe și 190 de țări. Cu servicii pentru clienți de talie mondială și o comunitate de utilizatori în dezvoltare, Airbnb este cel mai simplu mod prin care oamenii își pot valorifica spațiul lor suplimentar și de a-l prezenta unei audiențe de milioane de oameni.