.

În acest an, programul Eco Kids din România a înregistrat un succes major, cu mai mult de 7000 de participanți. Elevi din 40 de școli, din 11 de orașe s-au alăturat programului educațional Panasonic. Mai mult de 350 de cadre didactice și-au unit eforturile alături de Panasonic pentru a învăța copiii să acționeze în mod responsabil și pentru a proteja mediul înconjurător. "Suntem extrem de încântați de rezultatele programului Eco Kids din acest an. Faptul că peste 7.000 de elevi s-au implicat în programul nostru, arată interesul major pe care copiii și profesorii îl au față de mediul înconjurător, inovație, încălzirea globală și despre modul de viața eco. Copiii sunt viitorul nostru și în mâinile lor se află speranța pentru o lume mai bună. Văzând entuziasmul lor putem spune că suntem pe mâini bune", precizează Ștefan Ichim, Country Manager Panasonic România.

Din peste 1.600 de jurnale Eco jurizate în România, câștigătorii din acest an sunt Ada Ciontu din București - primul loc, Andreea Pătărlăgeanu din București - locul al doilea și Alexia Ariadna Pană din Ploiești - locul al treilea. Datorită talentului și creativității sale, Ada Ciontu a fost aleasă câștigătoarea Panasonic Eco Kids 2013 în România, de către un juriu internațional. În acest an, programul internațional a fost lansat în 19 țări cu scopul de a oferi copiilor din întreaga lume oportunități de educație eco pentru a ajuta la dezvoltarea liderilor eco de mâine.

Obiectivul Panasonic este să devină Compania Inovatoare și Verde numărul 1 în industria de electronice până la împlinirea a 100 de ani de la înființarea corporației, în 2018. Panasonic îmbină contribuțiile de mediu cu dezvoltarea business-ului, dar și cu oferirea de programe educaționale de mediu pentru 2 milioane de copii. De la începerea programului în 2009 numărul total al elevilor participanți în programul educațional dezvoltat de principalul producător de electronice din Japonia și de organizația neguvernamentală FEE (Foundation for Environmental Education) a depășit 1 milion de copii și a reuși să crească conștientizearea problemelor de mediu în rândul elevilor din lumea întreagă.

Despre Panasonic

Panasonic Corporation este unul dintre liderii mondiali în domeniul dezvoltării și producției de electronice în trei divizii de business: consumatori, componente și produse, precum și soluții de business. Compania are sediul în Osaka, Japonia, și a înregistrat vânzări nete de 72 miliarde de Euro pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2012. Acțiunile Panasonic sunt listate la bursele din Tokyo, Osaka, Nagoya și New York (NYSE:PC). Viziunea Panasonic este să devină Compania Inovatoare și Verde numărul 1 în industria de electronice până la împlinirea a 100 de ani de la înființarea corporației, în 2018. Pentru mai multe informații despre Panasonic, brandul companiei și angajamentul de sustenabilitate, vizitați pagina www.panasonic.net.