.

Philips anunță decizia Oanei Tănăsescu (foto), Lead Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle South Eastern Europe and Regional Marketing Manager Domestic Appliances Philips Central Eastern Europe, de a părăsi compania la sfârșitul lunii mai. Oana Tănăsescu și-a început activitatea în Philips în anul 1998 și a ocupat poziții cheie în departamentul de marketing, atât la nivel local, cât și regional. Primii 12 ani au fost dedicați activităților Philips România, 7 ani ca Marketing Manager Domestic Appliances, următorii 5 ani în poziția de Country Marketing Manager & Corporate Communication Manager.

Începând cu anul 2010, Oana Tănăsescu și-a păstrat titulatura în România, dar a început să aibă un rol cheie în regiune, coordonând activitățile de marketing în zona de sud a țărilor balcanice (România, Bulgaria, Albania și Macedonia), pe zona de Consumer Lifestyle (produse electrocasnie, de îngrijire personală și electronice). Din 2013, a coordonat sectorul de produse electrocasnice, de îngrijire personală și electronice și în țările de sud-est ale Europei, precum și sectorul de electrocasnice Philips în Europa Centrala și de Est (România, Bulgaria, Albania, Macedonia, Slovenia, Croatia, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia, Moldova, Polonia, Cehia, Ungaria, Slovacia, Estonia, Letonia, Lituatnia).

Printr-o activitate riguroasă și susținută de-a lungul celor 16 ani petrecuți în companie, Oana Tănăsescu a reușit în mod constant să mențină în atenția publicului imaginea excelentă a brandului și a produselor Philips. La nivel de business, a adus creșteri substanțiale ale cotelor de piață în categoriile de produse din sectorul Consumer Lifestyle, dar și poziții de leader pentru anumite categorii.

„Încă din 1998, toată istoria Philips, imaginea brandului și modul în care acesta a fost perceput de către consumatori se leagă de activitățile departamentului de marketing condus de Oana Tănăsescu. Au fost ani dificili, cu foarte multe schimbări pe piață și transformări radicale ale percepției consumatorului, însă eforturile majore, profesionalismul și munca impecabilă depusă de Oana și echipa ei, au transmis întotdeauna calitatea produselor, au reușit să păstreze vii valorile Philips și să câștige încrederea consumatorilor. Îi mulțumim Oanei pentru toată activitatea ei în cadrul companiei, pentru profesionalismul, corectitudinea și dedicarea de care a dat dovadă în abordarea proiectelor", a spus Robin Van Rozen, Country Manager Philips Romania SRL, Commercial Leader South East Europe Philips Consumer Lifestyle.

Oana Tănăsescu va mai rămâne în companie până la data de 31 mai 2014 pentru a susține compania în acest proces de tranziție, urmând să se dedice ulterior unor noi proiecte profesionale. Schimbările viitoare din departamentul de marketing al Philips vor fi comunicate in mod oficial de către companie.

Despre Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) este o companie care oferă soluții diversificate pentru sănătatea și bunăstarea oamenilor, concentrându-și activitatea în scopul oferirii de produse inovatoare, ce îmbunătățesc calitatea vieții, în domeniile sănătății, produselor de lifestyle și soluțiilor de iluminat. Având sediul central în Olanda, Philips are vânzări de 24,8 miliarde Euro în 2012 și aproximativ 114.000 de angajați în peste 100 de țări. Compania este lider pe piețele echipamentelor de îngrijire cardiacă, echipamentelor pentru pacienții în stare critică și aparatură medicală de îngrijire la domiciliu, soluții de iluminat eficiente energetic și aplicații inovatoare în domeniul iluminatului, precum și pe piețele produselor electrice de bărbierit și de îngrijire corporală pentru bărbați și a celor de îngrijire a sănătății bucale. Știri despre Philips găsiți pe www.philips.com/newscenter.