.

În a patra ediție a raportului  'Muzica mobilă: crearea unei piețe atractive pentru serviciile muzicale', publicat în iunie de Informa Telecoms & Media, compania previzionează că peste 13 mld. USD vor fi generate până în 2011 de către toate formele de muzică mobilă.

O mare parte din aceste venituri va fi încă reprezentată de tonurile de apel, tonurile de tip 'ring back' începând să aducă o contribuție semnificativă la această tendință. Creșterea constantă înregistrată în cazul descărcărilor de melodii complete și în cazul serviciilor de fluxuri audio ajută, de asemenea, la transformarea telefonului mobil într-un dispozitiv muzical credibil.
Cea mai mare proporție din aceste venituri va reveni zonei Asia-Pacific, care va reprezenta 56% din totalul pieței în 2006, Japonia singură atingând 46% din acest total. China reprezintă următorul 'hotspot' pentru muzica mobilă cu 25% din totalul veniturilor zonei Asia-Pacific în 2011.
În paralel cu operatorii mobili, care s-au concentrat pe lansarea unor servicii muzicale cât mai atractive, furnizorii de terminale mobile au cheltuit în aceeași măsură timp și energie în ultimul an pentru a lansa terminale avansate, dotate cu funționalitate mp3 și hardisk-uri cât mai mari, noțiunea telefonului mobil ca rival realist pentru iPod-uri devenind tot mai credibilă.
Nicky Walton, principalul autor al acestui raport, afirmă că: 'nu există dubii că piața muzicii mobile devine, încetul cu încetul, o alternativă credibilă la iPod-uri. Însă este imperativ ca industria să înțeleagă că muzica mobilă nu va putea înlocui iPod-ul,  în aceeași manieră în care iPod-ul nu va putea preveni creșterea muzicii mobile. Va trebui ca cele 2 formate să continue să opereze în mod competitiv, umăr la umăr.'
Informa prevede că scăderea inevitabilă a prețurilor pentru pachetele descărcate va duce la o creștere a cererii pentru videoclipurile muzicale, fapt care îi va face pe furnizorii mobili să caute să obțină drepturi de autor pentru o multitudine de videoclipuri.