.

Catman Catalog și Webgurus au lasnat cea mai nouă aplicație românească pe Facebook și singura dedicată împătimiților de modă. Catman Shopping Club este un proiect care își propune să ofere un instrument util celor pasionați de modă și shopping. În contextul în care rata de adopție a Facebook este tot mai mare și în România, Catman Shoppig Club devine locul în care internauții din Romania își pot culege cele mai noi informații despre shopping, direct din rețeaua socială unde își petrec majoritatea timpului.

Noua aplicație Facebook, Catman Shopping Club, reprezintă o noutate pe piața românească. Este prima aplicație de acest gen dedicată domeniului fashion. În prima parte a acestui an, Facebook a anunțat că rata sa de penetrare în România era de doar 6,22%. Procentul foarte mic făcut public de către executivii celei mai mari rețele sociale din lume justifică circumspecția cu care companiile românești evaluează oportunitățile de comunicare în interiorul rețelelor sociale.

„Cu toate acestea, creșterea numărului de conturi activate lunar de către internauții din România permite "desenarea" unor strategii coerente de business în interiorul Facebook. Mai mult decât atât, în condițiile în care potențialul de creștere a numarului de utilizatorilor români Facebook este enorm, companiile ar trebui să ia în calcul comunicarea prin intermediul acestei rețele sociale. Firmelor care nu reusesc să comunice în prezent le va fi mult mai dificil in viitor, în condițiile în care numărul userilor se va dubla sau tripla in urmatorii 2 ani", precizeaza Catalin Dumitriu, project manager Catman Catalog.

Statisticile arată că utilizatorii de Internet din România își dedică cea mai mare a timpului share-ului, chat-ului și upload-ului, respectiv preocupărilor specifice rețelelor sociale. Faptul că un user din România petrece, în medie, 55 de minute pe Facebook la fiecare autentificare, este principalul motiv care a stat la baza deciziei celor două companii de a dezvolta această aplicație. Compania Catman Catalog și-a asumat în detaliu managementul acestui proiect, iar firma Webgurus, una dintre tinerele și valoroasele companii de software din România, a bifat cu succes primul său proiect Facebook.