.

UPC România vine în întâmpinarea clienților săi, oferindu-le încă un program îndrăgit pentru copii, Nickelodeon, începând cu luna aprilie 2010 în grila digitală, pachetele Medium și Large. Nickelodeon difuzează seriale pentru copiii între 2 și 14 ani, printre care „The Penguins of Madagascar", „iCarly", „True Jackson", „Victorious", „SpongeBob SquarePants" și „Dora the Explorer". Programul Nickelodeon este disponibil în varianta audio în limba românã, iar site-ul www.nickelodeontv.ro pune la dispoziția utilizatorilor servicii suplimentare în limba românã, cum ar fi: orarul programului, promo-uri, diverse materiale de descărcat și multe altele.

Canalul Nickelodeon este adus în România de MTV Networks International (MTVNI), divizie a Viacom Inc. și a fost introdus în grila de programe în urma solicitării clienților UPC.

"Urmărim constant solicitările pe care le primim de la clienți în centrele noastre de relații cu clienții și în Call Center, astfel încât grila de programe pe care o propunem clienților să fie în pas cu schimbările de pe piața TV din România și cu preferințele clienților noștri", precizează Silvia Tomaschek, Video Product Manager UPC România.

UPC România va diversifica și în viitor grilele de programe, în funcție de preferințele exprimate de clienți. UPC este un brand recunoscut și oferă servicii de calitate în toate țările în care activează.

Informații suplimentare despre Nickelodeon

Nickelodeon este singurul brand multimedia de divertisment dedicat în exclusivitate copiilor. A construit o afacere diversificatăși gobalăprin punerea copiilor în centrul acțiunilor sale și astãzi numară 54 de canale dedicate, 111 site-uri web și 17 servicii de canale mobile în Africa, Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, America Latinăși America de Nord. Nickelodeon precum și toate titlurile și logo-urile aflate în legaturăcu acesta sunt mãrci înregistrate ale Viacom Inc.

MTV Networks International deține brand-uri premium multimedia de divertisment: MTV (Music Television), VH1, Nickelodeon, MTVNHD, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy, Comedy Central și Game One. Brand-urile MTV Networks sunt urmãrite în 632 milioane de case din 162 de țãri, în 33 de limbi. Diversele holding-uri ale companiei includ de asemenea domenii precum media digitalã, editurã, home video, radio, muzicăînregistratã, licențiere & merchandising și douădivizii de filme, MTV Films și Nickelodeon Movies. MTV Networks este o companie a Viacom Inc. (NYSE: VIA, VIA.B).