.

RCS & RDS susține campania de consiliere și informare „Siguranța pe Internet" derulată de Salvați Copiii România, oferind gratuit linia telefonică de consiliere. Salvați Copiii România dă startul campaniei "Siguranța pe Internet", ca suport de consiliere și informare pentru copii, pentru părinți și profesori cu privire la utilizarea responsabilă a internetului. "Ne bucurăm să participăm la acest proiect și să oferim un număr cu apelare gratuită în rețelele noastre de telefonie, Digi Tel și Digi Mobil. Suntem compania cu cel mai mare număr de abonați la internet din România și ne dorim ca toți utilizatorii noștri, și cu atât mai mult copiii, să profite la maxim de beneficiile internetului. Navigarea în siguranță, regulile unei bune socializări fac parte din condițiile necesare pentru o experiență cu avantaje maxime în mediul online. De aceea, pe lângă faptul că facilităm comunicarea între copiii care întmunicarea între copiii care întău prima dată de o linie telefonică gratuită.âmpină probleme pe internet și organizația care le poate oferi suport, ne vom implica în informarea utilizatorilor din rețeaua Digi, părinți și copiii, pentru conștientizarea riscurilor din mediul online și pentru o navigare mai sigură." – declară Florin Nemeș, Coordonator Marketing și PR RCS & RDS.

Organizația oferă o linie de consiliere Internet Helpline tuturor celor care au nevoie de informații sau de consiliere în cazul în care se confruntă cu situații neplăcute sau riscante pe internet, precum hărțuirea, amenințarea, furtul de date personale, frauda și alte situații de acest tip. Internet Helpline asigură suport printr-o linie telefonică, 031.80.80.000, o adresă de e-mail, helpline@sigur.info și pe chat, la helpline_sigurinfo.

RCS & RDS susține acest proiect punând gratuit la dispoziția Salvați Copiii, linia de consiliere telefonică 031.80.80.000, care poate fi apelată gratuit nelimitat de către abonații Digi Tel și Digi Mobil. Acest proiect beneficiază pentru prima dată de o linie telefonică gratuită.

Numărul de telefon, ca și întreaga linie de Internet Helpline sunt disponibile tuturor persoanelor care consideră că siguranța lor pe Internet este amenințată sau care doresc mai multe informații despre acest subiect. Situațiile în care o persoană poate apela această linie sunt:

informații generale despre siguranța online

cyberbullying/hărțuire online

furtul datelor personale

dependența de computer sau Internet

expunere la conținut neadecvat

contact cu persoane necunoscute

probleme pe rețelele de socializare

RCS & RDS va avea o implicare activă și în informarea publicului și a abonaților Digi asupra modalităților prin care copiii lor se pot proteja mai bine de situațiile riscante care ar putea apărea în utilizarea internetului. Compania va pune, în acest sens, la dispoziția clienților, informații detaliate pe site-ului www.rcs-rds.ro și în contul de client. De asemenea, își va ține la curent abonații cu activitățile de informare derulate de Salvați Copiii în școli, în cadrul evenimentelor cu participarea în masă a copiiilor și pe portalul dedicat proiectului, www.sigur.info.

RCS & RDS este unul din cei mai importanți operatori din regiune, furnizând servicii de telecomunicații în Romania, Ungaria, Cehia, Serbia, Spania și Italia. Compania și-a dezvoltat propria infrastructură de telecomunicații pe suport de fibră optică și acoperă cu servicii de cablu TV, internet, telefonie fixă și mobilă peste 200 orașe din țară. RCS & RDS este lider pe piața din România în furnizarea serviciilor de internet și de televiziune prin cablu și satelit și este cel mai mare furnizor alternativ de servicii de telefonie fixă. De asemenea, RCS & RDS este singura companie de telecomunicații din România care oferă pachete complete cu 5 servicii: televiziune prin cablu sau satelit Digi TV, internet de mare viteză fix și mobil Digi Net, telefonie fixă Digi Tel și telefonie mobilă Digi Mobil. Pentru toate pachetele de servicii, compania practică cele mai accesibile tarife de pe piață. www.rcs-rds.ro