.

Total Telecom
Schimb de gardă - Noul spectru eliberat în Marea Britanie le va permite operatorilor de telefonie fixă să atace conturile operatorilor mobili. Trial video - rețelele mobile sunt cele mai recente canale de distribuție pentru transmisiunile TV. Urmează a se da startul concursului în care se va decide care sunt cele mai potrivite standarde ale tehnologiei mobile, iar vânzătorii și-au ocupat deja pozițiile de atac.

InfoComm Review
Riscul fraudei telecom e în creștere din cauza câtorva factori: goana după o cât mai mare eficiență, schimbările rapide și continue ale operațiunilor de afaceri ale operatorilor telecom. În toate segmentele - de la fraudarea prepaid în aplicații și roaming, pagubele aduse operatorilor mobili ajung la circa 40 miliarde USD anual. E timpul, așadar, ca operatorii telecom să activeze programe antifraudă pentru a-și securiza afacerile împotriva viitoarelor atacuri la veniturile lor.

Microwave Journal
Agenda și descrierea simpozioanelor și expozițiilor internaționale din anul 2006;
Despre cum se construiește o puternică prezență comercială în China;
Evoluția cititoarelor RFID și design-ul antenelor;
Impactul tehnologiei MEMS asupra arhitecturilor celulalelor;
Testarea automată și managementul datelor;
Construirea unui amplificator de putere WiMAX.

Science & Vie
Avem o soră! - o planetă soră! Astrofizicienii au spulberat, în sfârșit, orice dubiu, descoperind o soră mai mică a planetei albastre.
ADN - iată că ADN-ul și-a depășit limitele stricte de indicator al informațiilor genetice pentru că s-a descoperit că poate constitui și un excelent mijloc de apărare a organismului.

Telecommunications
NGN - marile corporații manifestă, încă, o rezistență la migrarea către rețelele de generație viitoare.
Furnizorii de servicii au propriile lor interese, dar problema este dacă acestea sunt corelate și cu interesele clienților. Și deocamdată clienții corporativi se lasă greu convinși de necesitatea gestionării aplicațiilor de voce și date de pe o singură platformă NGN.
Pachetizare - operatorii iau din ce în ce mai mult în serios varianta unor oferte pachetizate de servicii, dar întrebarea este ce ar trebui să includă aceste pachete.
Unii operatori se arată entuziasmați de posibilitatea oferirii tuturor serviciilor - fixe, mobile, broadband -, dar nu toți consideră câștigător acest model de afaceri.

Telemedia
Dezbaterea televiziunii mobile - e vorba de acel serviciu pe care întreaga industrie a pariat pentru anul 2006. Totuși, e posibil oare ca oportunitatea alegerii conținutului, precum și libertatea de a urmări ceea ce își dorește fiecare, oricând își dorește, să devină experiența de care au nevoie telespectatorii mobili? Răspunsuri pozitive există, fără îndoială, și se pare că această experiență va fi cea mai oportună pentru industria telemedia. Stop pornografiei! - Guvernul Chinei a declanșat o drastică și amplă campanie împotriva pornografiei de pe Internet și din serviciile SMS. Oficialii statului au anunțat că s-au înregistrat deja 221 de arestări și că au fost închise circa 600 de site-uri, începând din luna martie.

The Economist
Ne putem încrede în roboți? Mașinăriile-robot care se întorc împotriva oamenilor care le-au construit formează deseori un scenariu perfect pentru filmele science-fiction. Însă creatorii acestor roboți au început să ia în serios scenariul în cauză. Puteți citi, așadar, un articol despre cum ne putem proteja de propriile creații.
Un pic de istorie nu strică - Scanarea creierului e un subiect cât se poate de incitant pentru toată lumea, și cu atât mai mult pentru cei care se ocupă efectiv de așa ceva. Detalii puteți afla din experiența lui Vinton Cerf, unul din părinții Internetului.

Harvard Business Review
Despre cum e să fii pe locul 2 - o analiză despre rolul deseori neînțeles al COO (Chief Operating Officer). Harvard propune 7 tipuri diferite de COO: executantul, agentul schimbării, mentorul, complementul unui CEO, partenerul, moștenitorul aparent, promovatul. Articolul vorbește și despre îndatoririle pe care le are un COO față de un CEO într-o companie, dar și invers.
Gestionarea mesajelor - iată câteva categorii primordiale de mesaje pe care trebuie să le gestioneze managerii. Prea adesea liderii eșuează în a explica ceea ce vor să spună atunci când vorbesc despre structura organizațională, rezultatele financiare, managementul timpului, cultura corporatistă. Iar dacă nu sunt lămurite, aceste concepte pot transforma compania într-un haos.