.

Total Telecom
Reglementări '“ În Franța, reglementatorii vor analiza cu lupa planurile operatorilor de construire a FTTH (Fibre To The Home).
Serviți-vă singuri!'“ auto-aprovizionarea ar putea fi următoarea mare bătaie de cap a managerilor rețelelor
Strategii de publicitate '“ serviciile avangardiste de publicitate mobilă au rezultate încurajatoare, însă operatorii vor trebuie să găsească o audiență mai vastă

European Communications
Rolul MVNO '“ Tony Wilson, COO la Martin Dawes Systems și Warren Buckley, Director of Portofolio Convergence, BT într-o amplă dezbatere despre evoluția Mobile Virtual Network Operators.
SOA (Service Oriented Architectures) '“ despre aplicabilitatea în industria telecomunicațiilor
Serviciile video 3G '“
un articol ce examinează arhitecturile și tehnologiile din spatele serviciilor video 3G.

A Journey to the Third Place
Studiul realizat de Ericsson Consumer & Enterprise Lab analizează comportamentele așa numiților consumatori 'early adopters', diferențele dintre diferitele segmente ale acestora, precum și comportamentele comunicaționale cu opțiunile alternative de comunicare și efectul rețelelor sociale, dar și impactul comercial asupra avangardistului segment de consumatori early adopters: informații ce apar în procesul de achiziție, motivele pentru cumpărarea unui telefon mobil nou, interesul față de serviciile mobile, dar și față de mesageria video.

Telecommunications
Provocarea retenției consumatorilor '“ nivelele ridicate de migrare a clienților este o mare problemă pentru operatorii mobili.
Viitorul WiMAX '“ o strategie FMC ar putea fi cheia succesului WiMAX în lumea multimedia.
Virgin pariază pe DAB - oare vor plăti consumatorii pentru serviciul de vizionare a canalelor TV terestre de pe terminalele lor? Operatorul mobil Virgin crede că da.

Global Services
Noi frontiere '“ alegerea celei mai potrivite locații pentru lansarea unui serviciu începe cu orașele, mai degrabă decât cu țările. Citiți în acestă ediție despre topul primelor 50 de orașe și despre cadrele pe care experții le iau în calcul atunci când doresc să grăbească procesul de selecție. Și mare surpriză pentru noi! Bucureștiul se înscrie în acest top 50 al celor mai indicate orașe pentru procesele externalizate.
Externalizarea vânzărilor nu mai e un proces 'greu vandabil'. Recentele eforturi de a reduce costurile fixe legate de intrarea pe noi piețe găsește corporațiile din Europa Vestică abordând direct consumatorii din America cu ajutorul echipelor de vânzări externalizate.

Forbes
Revoluția YouTube '“ despre cum a reușit video web-ul să atragă milioane de fani din întreaga lume, al căror interes se traduce prin profituri uriașe. Istoria recentă a fenomenului YouTube, născut în februarie 2005, indică o concluzie clară, de viitor: distribuția prin cablu și prin satelit se va transforma în distribuția prin Internet. Citiți aici pe larg despre cum Steven Chen și Chad Hurley au pus pe picioare un nou imperiu virtual, de data aceasta video.
Complexul industrial Google '“ toată lumea lucrează pentru Google sau cel puțin așa începe să creadă. Faptele reale indică 8000 de angajați și un venit de 5 miliarde USD în 2006 de la 0 în 1998. Concluzia cometariului despre evoluția Google '“ ce e bun pentru giganticul motor de căutare e bun și pentru SUA.

Cable and Satellite
Proliferarea conținutului de nișă în combinație cu revoluția IP a dus la apariția unor adevărate modele de afaceri în industria canalelor de sport.
Iluminare! '“ Operatorii investesc în tehnologiile de rețelistică optică datorită nevoilor de bandă largă ale VOD și IPTV.
Lupta triple-play din Germania '“ lansarea serviciului VDSL al Deutsche Telekom va crește semnificativ competiția pe piața germană.

Communication World
Publicația IABC (International Association of Business Communicators) este o foarte interesantă transpunere a conceptului de Comunicare&Comunicații pe care și publicația noastră îl dezvoltă, bineînțeles pe piața din România
Raport special Germania: despre cum să utilizăm canalele media electronice în avantajul nostru. Studiul IABC arată că emailurile, portalurile și intranet-urile au o largă răspândire, dar trebuie gestionate corespunzător.
Creșterile de pe piețele Orientului Mijlociu generează noi oportunități de marketing.