.

La doar cateva zile de la lansarea noii oferte Cosmote prin care se ofera utilizatorilor cartelei pre pay 2000 de minute de convorbiri in retea, lunar, pentru doar 3 euro plus TVA, succesul atins de "Revolutia Cosmote" este evident. Campania puternica de promovare a ofertei Cosmote a facut ca foarte multe persoane, in special tineri, sa se gandeasca serios la cumpararea unei cartele pre pay de la cel mai recent intrat operator de pe piata romaneasca (fara a tine cont de veche identitate a companiei, Cosmorom). "Revolutia Cosmote" se dovedeste un succes la nivel de marketing - primul pentru Cosmote, care nu reusise in decembrie - februarie 2006 sa atraga indeajuns de multi utilizatori precum isi propusese. Efectul constatat este uimitor pentru o piata de telecomunicatii matura si care tinde chiar spre saturatie in mediul urban, asa cum este cea din Romania. Astfel, in Bucuresti, un oras in care utilizarea telefonului mobil este banala iar piata este segmentata destul de profund intre Connex Vodafone, Orange Romania si Zapp Mobile, Cosmote pare sa reuseasca sa treaca peste handicapul ultimului venit. Magazinele Cosmote Magheru si Cosmote Calea Mosilor, ambele in zone centrale din Bucuresti, au fost luate cu asalt de client in timpul zilei de marti, 7 martie. Cozile din fata magazinelor Cosmote duceau mult spre strada, constant existand chiar si mai mult de 50 de oameni care asteptau sa intre in shop-urile respective. Zeci de persoane asteptau sa cumpere un produs telecom, ceea ce este o raritate pentru Romania. In fine, cozile de acest gen la lansarea unui produs s-au regasit foarte rar pe piata de retail, fiind comparabile cu cele de la lansarea Mc`Donalds pe pietele din Estul Europei. Inaintea lansarii ofertei Cosmote 2000, putinele magazine in care se distribuie Cosmote erau aproape goale, interesul romanilor fiind in general scazut.