.

Începând din 13 septembrie 2014, unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau COSMOTE România vor deveni utilizatori ai Telekom Romania și cele două companii vor intra oficial în familia internațională Telekom. 

Ca urmare a procesului de adopție a noului brand, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania, folosind sloganul “EXPERIENȚE ÎMPREUNĂ”. 

Produse și servicii complet integrate, create pentru a livra experiențe de calitate pentru clienți, vor fi oferite sub brand-ul „T”. Telekom Romania adoptă întocmai valorile brandului Telekom:  Inovație, Simplitate și Competență, prin utilizarea întregului portofoliu existent de tehnologii. 
Momentul “Telekom” a fost construit cu scopul de a deveni furnizorul numărul 1 pentru servicii telecom și divertisment pe piața locală. Ca rezultat, România contribuie semnificativ la performanța Grupului Deutsche Telekom în Europa. 

 

“Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicații din România care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Întrucât deține capabilități  și puncte forte unice, Telekom devine o opțiune integrată fix-mobilă pe piața românească, pentru milioanele de experiențe ce merită împărtășite”, a declarat domnul Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications. 

 

Doamna Claudia Nemat,  Membru în Board-ul Deutsche Telekom pentru Europa și Tehnologie, a declarat “Adăugarea României pe harta Magenta este un pas firesc în extinderea amprentei Deutsche Telekom în Europa. Este în linie cu strategia noastră de a oferi cea mai bună experiență pentru clienți, prin leadership în tehnologie. Ca furnizor de top în Europa, vom aduce experiența și abilitățile noastre pe piața românească. Suntem puternic implicați în susținerea Telekom Romania și vom contribui semnificativ la societatea românească”.

Experiența Telekom Romania pentru clienți

Telekom Romania intră pe piață cu conceptul one-stop-shop și cu unul comercial inovator. Pe o singură factură, clienții Telekom Romania Communications S.A. vor avea divertisment și comunicare de 4 ori nelimitat: pentru broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și, de asemenea, divertisment TV. Mai mult, toate pachetele Telekom Romania Communications S.A.  vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web și mobile. 

Noua experiență oferită de Telekom TV va include 3 beneficii pentru divertisment nelimitat: 1. multi-screen pentru fiecare, indiferent de dispozitivul utilizat; 2. conținut exclusiv pentru sute de ore de divertisment; 3. o experiență TV personalizată, întrucât Telekom TV oferă clienților control asupra a ceea ce vor să vadă și asupra momentului când vor să urmărească programul favorit. 

Pentru comunitatea de afaceri din România, conceptul One Stop Shop al Telekom aduce o experiență adaptată pentru orice companie și un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare: un portofoliu complet de soluții fixe și mobile, aplicații și soluții IT integrate, plus cea mai variată gamă de echipamente IT&C. 

Clienții pot accesa ofertele comerciale Telekom  prin intermediul magazinelor integrate fixe și mobile, al unui call-center unic, a unui nou website - www.telekom.ro – sau prin intermediul conturilor unice de social media active începând din 13 septembrie.   

Românii sunt invitați să participe la momentul lansării brand-ului Telekom Romania prin evenimente interactive, ce vor avea loc sâmbătă, 13 septembrie în București, Cluj și Iași. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.fanmagenta.ro

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii. 

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.