.

RTB House anunță lansarea unei noi divizii - Creatives Lab. Unitatea va dezvolta soluții pentru a oferi clienților o gamă mai largă de formate dinamice mai performante, atât pentru partea de display, cât și pentru video, care va fi mai potrivită nevoilor de branding ale clienților. „Creațiile publicitare sunt esențiale pentru determinarea rezultatelor globale ale campaniilor. Nu numai că ele îi determină pe utilizatorii să dea click și să cumpere, dar sunt și un factor important pentru  imaginea brandului. Cu toate acestea, brandurile nu sunt adesea capabile să dedice bugete nelimitate și resurse pentru a lucra la reclame, mai ales dacă scopul este de a utiliza creații personalizate a căror performanță este îmbunătățită prin utilizarea mecanismului dedicat recomandărilor oferite. De aceea investim în Creatives lab. Ca furnizor de servicii, dorim să le oferim clienților noștri produse și soluții suplimentare importante, soluții de lungă durată și care sunt cele mai bune din piață”, precizează Grzegorz Kłapkowski (foto), Operational Manager al Creatives Lab și AI Marketing Lab.
 
RTB House lucrează în mod constant la îmbunătățirea tehnologiei sale bazate pe deep learning, precum și asupra altor aspecte ale ecosistemului RTB, cum ar fi creațiile publicitare care determină succesul general al campaniilor. Cu toate acestea, performanța reclamei nu este pe deplin bazată pe algoritmi de inteligență artificială. Factorii importanți sunt contribuția omului, consistența cu imaginea brandului și vizualele folosite în alte campanii. Pentru a oferi clienților cele mai bune și inovatoare soluții în acest domeniu, a fost lansată o divizia specială - Creatives Lab. Principalele sale sarcini sunt îmbunătățirea performanței generale a creațiilor, precum și dezvoltarea de noi formate de afișări dinamice și de reclame video, care vor fi adaptate nevoilor de branding ale clienților. Pe lângă proiectele proprii, Creative Lab va colabora, de asemenea, la proiecte cu divizia AI Marketing Lab - o unitate lansată de RTB House, în mai 2018, dedicată dezvoltării de noi soluții mar-tech.
 
Lansarea Creatives Lab este un alt pas înaintea industriei făcut de RTB House, care va îmbunătăți oferta de servicii și produse ale companiei. În 2017, compania a implementat cu succes algoritmi deep learning în cadrul a 100% din campaniile sale. În mai 2018 a fost inaugurat AI Marketing Lab. Este o divizie axată pe cercetare și dezvoltare în domeniul vast al marketingului, separată de departamentul principal de cercetare și dezvoltare, care este dedicat retargetingului personalizat. 
 
Recent, AI Marketing Lab a început faza de testare a trei noi proiecte: Snippets, Full-page recommendations și Social Banners. Deoarece aceste inovații sunt strâns legate de creațiile publicitare, dezvoltarea lor va fi realizată atât de Creative Lab, cât și de AI Marketing Lab. În etapa inițială, echipa Creatives Lab va alcătuită din 10 designeri grafici, dezvoltatori și analiști.