'Advertisingul este distrus, iar Michael Newman este hotărât să-l repare. Cartea lui interesantă și bine scrisă va reprezenta un mare pas în orientarea advertisingului în direcția corectă', este de părere Al Ries, coautor al cărții 'Poziționarea'. Iar Jack Vaughan de la Principals se arată și mai încântat de această lucrare, precizând:
'Aș minți dacă aș spune că există o lecție pe fiecare pagină. Există una pe fiecare rând.'Autorul Michael Newman a fost Executive Creative Director la agenția Saatch & Saatchi, din 1996 până în 2001. Lucrarea a apărut la Editura Brandbuilders.
- • 5G
- • SmartCity
- • Strategii şi politici
- • ABCdar European
- • MWC 2015
- • MWC 2016
- • MWC 2017
- • MWC 2018
- • MWC 2019
- • Operatori
- • Furnizori
- • eBanking
- • Biblioteca Digitală
- • New Media
- • Educatie
- • Tehnopolis