.

La un an de la lansarea oficială în țara noastră a diviziei de telefoane mobile, compania Samsung și distribuitorul său unic HAT România anunță intenția de a ocupa poziția de lider pe piața telefoanelor mobile cu cameră foto încorporată.
Până la mijlocul acestui an, HAT România își va mări portofoliul la un număr de 14-16 produse, dintre care 9 vor fi telefoane mobile cu cameră foto. După lansarea oficială, în februarie anul trecut, telefoanele Samsung s-au bucurat de un succes deosebit în România, marca Samsung cucerind peste 7% din piață.
"Piața din România se aliniază tendinței globale, tot mai mulți utilizatori orientându-se către produse de top, cu un design deosebit și facilități încorporate. În acest context, aspectul extrem de atractiv, tehnologiile și calitatea produselor Samsung au răspuns foarte bine noilor cerințe astfel că marca Samsung a devenit una dintre mărcile preferate și la modă în România", a declarat Constantin Lucescu, managing director HAT România.
"Anticipăm că în 2004 vor continua tendințele manifestate anul trecut, de maturizare a pieței. Ne așteptăm la o creștere a cererii de produse high-end, de calitate, cu un design din ce în ce mai sofisticat, care transformă telefonul mobil într-un accesoriu la modă, cu facilități din ce în ce mai multe și mai complexe, cu accent pe camera foto încorporată. Ca atare vom continua și dezvolta strategia de a răspunde trendurilor dominante ale pieței, aducând noi produse, unele în premieră pentru România, cum ar fi telefonul cu cameră foto de 1 mega pixel", a mai spus Constantin Lucescu.
În rândul inițiativelor comune Samsung și HAT România destinate consumatorilor se numără și o campanie de educare cu privire la riscurile achiziționării telefoanelor de pe piața gri și a beneficiilor pe care le oferă telefoanele importate oficial.

FOTO: 12 februarie - "Ziua Samsung" - Constantin Lucescu înconjurat de fotomodelele de top din România.