.

Compania SAP, cel mai mare furnizor de software pentru afaceri la nivel mondial și liderul pieței de aplicații pentru gestiunea afacerilor din România, conform IDC, a lansat miercuri 28 septembrie în cadrul evenimentului SAP Business Forum 2005 soluțiile SAP Baseline Package, SAP CRM Sales Express și SAP Business Intelligence, destinate companiilor medii din România.

În contextul unul mediu de afaceri tot mai dinamic, în care companiile își păstrează cu dificultate poziția pe piață, creșterea pe termen lung și menținerea avantajelor competitive reprezintă provocări importante pentru firmele românești. Soluțiile SAP Baseline Package, SAP CRM Sales Express și SAP Business Intelligence vin în sprijinul organizațiilor care doresc să răspundă cu success acestor provocări și să pună bazele unei dezvoltări eficiente, susținute.

"Experiența noastră arată că sectorul companiilor mijlocii întâmpină aceleași provocări și are nevoi foarte apropiate de cele ale companiilor mari, însă la scară mai redusă," a declarat Valentin Tomșa, Head of Office, SAP România. "Prin intermediul soluțiilor SAP Baseline Package și SAP CRM Sales Express, oferim expertiza și performanța soluțiilor SAP- soluții mature, scalabile și validate. Aceste soluții, oferite în pachete cu preț fix, funcționalități bine definite și timp redus de implementare, răspund necesităților companiilor din România care vizează o dezvoltare pe termen lung" a mai spus Valentin Tomșa.

SAP Baseline Package este o soluție integrată de management al resurselor organizației, cu ajutorul căreia organizațiile își pot eficientiza procesele de afaceri. Soluția asigură funcționalitățile principale necesare oricărei companii, precum gestiunea financiară, contabilă și a mijloacelor fixe, managementul aprovizionării și al stocurilor, procesele de vânzare și distribuție, precum și administrarea centrelor de cost și de profit.

Printre avantajele unice ale soluției se numără accesul la cele mai bune practici de afaceri, precum și scalabilitatea și posibilitatea de extindere a funcționalităților pe măsură ce dezvoltarea companiei necesită acest lucru.

Soluția SAP CRM Sales Express oferă departamentelor de vânzări din companiile medii instrumentele de care au nevoie pentru gestionarea eficientă a relației cu clienții, identificarea și uitlizarea oportunităților și gestionarea contractelor. De asemnea, soluția este instrumentul ideal pentru managementul campaniilor de vânzări și generarea de rapoarte ce oferă o imagine completă a derulării proceselor de vânzare din cadrul companiei.

"CRM Sales Express susține și eficientizează operațiunile de vânzări din companiile medii," a spus Georg Lessmoellmann, CRM Consultant, SAP EMEA. "Soluția se bazează pe experiența consistentă pe care SAP a câștigat-o în colaborarea sa cu organizații de top din întreaga lume și utilizează aceeași tehnologie performantă care a făcut din mySAP CRM cea mai apreciată soluție de management al relației cu clienții la nivel mondial," a mai spus Georg Lessmoellmann.

Oferta de soluții SAP Baseline Package și CRM Sales Express este completată de beneficiile oferite de soluția SAP Business Intelligence. Prin suita completă de instrumente de analiză, simulare și previzionare pe care o include, SAP Bl pune la dispoziția managementului și utilizatorilor rapoarte complexe ce sintetizează evoluția companiei și indică posibilele direcții de dezvoltare ale acesteia.

"Un studiu recent realizat de The Economist cu sprijinul SAP, cu privire la felul în care companiile vor răspunde provocărilor mediului de afaceri în 2010, a relevat faptul că succesul în următorii ani va depinde tot mai mult de inovarea proceselor de afaceri și de abilitatea de adaptare rapidă la schimbările impuse de piață. Tehnologia informației este unul dintre factorii-cheie pentru competitivitatea companiilor, și nu doar un element necesar pentru scăderea costurilor," a afirmat Stephan Sieber, Head of Solutions and Product Management, SAP AG, referindu-se la studiul "Business 2010: Embrancing the challenge of change" realizat de The Economist Intelligence Unit. " Sperăm ca soluțiile lansate astăzi de SAP să se dovedească a fi instrumentele de care companiile din România au nevoie pentru a răspunde cu succes provocărilor mediului de afaceri prezent și viitor," a adăugat Stephan Sieber.

SAP este liderul mondial în furnizarea de soluții software pentru afaceri. Astăzi, peste 28,200 de companii din mai mult de 120 de țări dețin peste 96,400 de instalări de software SAP - de la soluții distincte pentru companii mici și mijlocii, până la suite de soluții pentru organizații globale. Cu ajutorul platformei tehnologice de aplicații și integrare SAP NetWeaver, soluțiile mySAP Business Suite permit companiilor din întreaga lume să își îmbunătățească relațiile cu clienții și partenerii, să își eficientizeze activitatea și să obțină avantaje semnificative în cadrul întregii organizații. Procesele cheie dintr-un număr variat de industrii sunt cuprinse în funcționalități le oferite de cele peste 25 de soluții adaptate pentru domenii de afaceri. Cu subsidiare în peste 50 de țări, compania este listată la burse precum Bursa din Frankfurt sau NYSE, cu simbolul "SAP". (Mai multe informații pe www.sap.com).

Reprezentanța SAP România s-a înființat în 2002, activitatea sa fiind concentrată pe vânzări și marketing precum și pe dezvoltarea versiunilor localizate ale soluțiilor SAP. Cu o cotă de piață de 24,2% în 2004 (conform IDC) și peste 145 de clienți în România, SAP este liderul pieței de soluții software pentru afaceri din România.