.

Vânzările de notebook-uri ale companiei s-au triplat anul trecut.

SCOP a anuntat miercuri rezultate record obtinute in anul 2005, rezultate ce au dus la o crestere cu 40% a cifrei de afaceri totale. Unul dintre cele mai dinamice segmente a fost cel al notebook-urilor unde s-a inregistrat aproape o triplare a numarului de unitati vandute fata de anul precedent, Scop ocupand astfel locul I cu o cota de peste 25 % din piata totala. O evolutie ascendenta s-a inregistrat si in segmentul videoproiectoarelor unde s-a realizat o dublare a numarului de unitati vandute, Scop ocupand astfel locul I cu peste 20% din piata totala.

Cifra de afaceri inregistrata de Scop in anul 2005 a depasit 55 milioane de EURO, peste 85 % fiind realizata din distributie, prin intermediul partenerilor SCOP. Reteaua de distributie SCOP a crescut cu cca 100 noi parteneri, ajungand astfel la o retea nationala de peste 1000 parteneri.

O serie de noi premii au fost obtinute si in anul 2005 ca rasplata a activitatii depuse:

  • Microsoft 'žCel mai bun distribuitor retail'
  • Toshiba videoproiectoare 'Outstanding Performance'
  • Toshiba copiatoare 'žService Excellence'
  • Kyocera 'žAward of excellence'

SCOP este prima companie IT din Romania care implementeaza in prezent modelul de management 6Sigma. Finalizarea implementarii este prognozata in semestrul I. Promotorul la nivel mondial al acestui model este General Electric. 6Sigma este un model de management al afacerii care consta in identificarea defectelor si eliminarea cauzelor reale prin solutii flexibile si viabile. Masoara in permanenta cerintele clientilor si performantele companiei fata de aceste cerinte. Ofera eficienta, performanta ridicata, costuri reduse si timp de lucru optimizat. Modelul are 5 etape de implementare: definire, masurare, analiza, imbunatatire, control.

Pentru anul 2006, SCOP isi propune dezvoltarea solutiilor de business si a serviciilor pentru clientii finali. Focusul va fi in continuare pe segmentul retail si integratorii de sistem. Doua noi branduri s-au alaturat portofoliului de produse SCOP: Sony (foto video) si Nashuatec.

Pentru ca SCOP se dedica imbunatatirii eficientei afacerilor partenerilor si clientilor sai, in portofoliul companiei se gasesc mai ales branduri capabile sa reduca costurile astfel incat investitia sa fie profitabila. Unul dintre conceptele esentiale pentru luarea deciziei asupra achizitiilor in IT este TCO '“ costul total de utilizare.

'žDe cele mai multe ori, pretul de achizitie al unui echipament de procesare documente reprezinta nu mai mult de 5 '“ 10% din costul total de utilizare a respectivului echipament. Totusi criteriul de decizie '“ investitie initiala este supraevaluat ducand de multe ori la investitii neprofitabile' declara Horia Chitu '“ Director Executiv, SCOP.

Toshiba lanseaza un nou model de copiator multifunctional pentru segmentul 1a (companiile sau departamentele mici, firmele aflate la inceput sau segmentul SOHO) '“ eStudio 163 / 203, care va inlocui modelul actual eStudio 161. Acest segment de piata este unul foarte important si va continua sa creasca si in 2006. Noul echipament e-Studio 163 are un mare potential prin posibilitatea inlocuirii vechilor masini analogice existente si printr-o mai buna pozitionare de pret. Acest multifunctional se adreseaza clientilor care doresc un echipament usor de instalat si gata de utilizat la scoaterea din cutie si se caracterizeaza printr-o serie de noi functionalitati si carateristici care usureaza si imbunatatesc utilizarea:

  • functii standard de copiere, tiparire GDI, scanare TWAIN
  • toner de mare durata
  • viteza 16/20 ppm
  • panou de operare usor de folosit
  • durate mai mari de viata ale pieselor
  • posibilitatea de recunoastere a consumabilelor neoriginale

Utilizarea acestui echipament duce la un cost total de functionare mult mai scazut fata de alte echipamente similiare coerent cu viziunea SCOP.

SCOP este unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse informatice hardware si software. Fondat in 1994, compania a atins in anul 2005 o cifra de afaceri de peste 55 mil. Euro. Scop crede in parteneriat si in puterea acestuia de a transforma comunitatea de IT intr-unul dintre cele mai performante sectoare ale economiei romanesti. Cu o echipa de elita formata din peste 170 de specialisti IT, SCOP isi propune sa sustina reteaua sa natioanala de peste 1000 de parteneri in promovarea unor branduri de succes cum sunt: Toshiba, Microsoft, HP, Fujitsu Siemens, Acer, Kyocera, 3Com, Veritas, Borland.

Toshiba Corporation este leader in sisteme informatice si de comunicare, componente electronice, produse pentru consumatori si sisteme profesionale. Integrarea acestei game largi de competente de catre Toshiba asigura pozitia sa de leader inovator in componente avansate, produse si sisteme. Toshiba are mai mult de 161000 angajati la nivel mondial si vanzari anuale de 53 miliarde dolari.