.

Cea de a șaptea ediție a evenimentului 2003 a devenit deja o tradiție, nu doar pentru SCOP Computers și partenerii săi, ca organizatori, ci și pentru clienții acestora. SCOP Computers continuă să promoveze aplicații personalizate care se adresează principalelor segmente de industrie, dorind astfel să răspundă cât mai bine cerințelor utilizatorilor finali. Desfășurat sub deviza , "Use IT well!", evenimenul s-a desfășurat sub forma unor seminarii-conferință interactive, în care clienții au fost în permanență invitați să își expună opiniile și să își exprime cerințele.
Primul seminar, organizat pe data de 15 octombrie, la Crowne Plaza, s-a adresat sectorului financiar-bancar și a abordat soluții de securitate informatică și soluții de monitorizare, control și administrare a operațiunilor de back-office în sistemul financiar bancar (gestiunea documentelor: arhivare electronică, copiere, tipărire, scanare, transmitere fax și email).
Au fost prezentate și demonstrate soluții Clearswift MIMEsweeper de filtrare și asigurare a comunicațiilor email și web, soluția Vasco Data Security de control al accesului prin identificarea utilizatorilor prin parole unice de acces, soluții complete NetIQ de management de sistem și securitate, soluția completă StoneSOft incluzând funcții de Firewall/VPN, High Availability, load balancing și clustering; eficiența implementării sistemelor de gestiune electronică a documentelor (Windream) - soluții de administrare Toshiba și Kyocera Mita a echipamentelor de tipărire și copiere.TCO; soluții Kyocera Mita și Cartadis de control și limitare ale costurilor de tipărire și copiere.
Partenerii externi prezenți în acest prim seminar scop@work alături de SCOP Computers au fost VASCO Data Security și Clearswift MIMEsweeper, liderul pieței soluțiilor de securitate a comunicațiilor electronice.
Alexandru Vișan, Managing Director SCOP Computers declară că 'în ultimul an, SCOP Computers a continuat să lucreze continuu pentru dezvoltarea gamei de produse și servicii, pentru a-și dezvolta capacitățile profesionale și organizatorice, având drept obiectiv poziționarea în piața românească ca un furnizor de soluții complexe, Distributor cu Valoare Adaugată, care să ajute clienții să-și crească eficiența și productivitatea, să-și scadă costurile de operare și să-și simplifice și să controleze activ procesele de lucru '.
Al doilea seminar s-a desfășurat pe 22 octombrie și s-a adresat companiilor mijlocii și mari din segmentele Telecomunicații, Administrație publice și Utilități , Servicii profesionale și Producție. Partenerii externi prezenți la acest eveniment au fost Net IQ și Stonesoft.