.

Siemens aduce o schimbare radicală pe piața telefoniei mobile prin lansarea seriei XELIBRI, cu accesorii absolut inovatoare. Noua colecție de dispozitive de comunicare beneficiază de o imagine cu totul nouă, la nivelul designului telefoanelor și al serviciilor de voce extrem de funcționabile și ușor de folosit.
'žÎn zilele noastre, majoritatea oamenilor cumpără telefoane mobile în funcție de designul lor atragător și mulți se mândresc cu achizițiile lor, pe care le prezintă celor din jur ori de câte ori au ocazia. Asta înseamnă că telefoanele mobile sunt accesorii ce țin de lumea modei, precum ceasurile, poșetele sau pantofii. Așadar, noi ne-am închipuit un scenariu în care oamenii dețin numeroase accesorii mobile pe care le pot asorta costumului pe care îl poartă și de ce nu, stării psihice în care se află', a declarat George Appling, președintele XELIBRI.
Lansarea acestui brand nou este un element cheie în strategia companiei Siemens care vede piața de mobile împărțită în două categorii, cea a telefoanelor canalizate doar pe serviciile de voce și cea a telefoanelor cu multiple funcționalități și îmbunătățiri ale design-ului.
Siemens mizează pe cea de a doua categorie, dezvoltând tehnologii novatoare ce țin și de aplicațiile mobile, de infrastructura de rețea și de modulele wireless.
Colecțiile XELIBRI vor urma tipicul celor din lumea modei, cu apariție sezonieră - primăvară/vară, toamnă/iarnă, fiecare prezentând 4 noi modele de telefoane mobile. Telefoanele vor fi disponibile în cantități limitate și vor avea un ciclu de viață de 12 luni, mult mai redus decât al telefoanelor curente.
În mod inedit, colecțiile de telefoane mobile XELIBRI vor fi distribuite în primul rând în super-market-uri și în magazinele de modă, inițial în Marea Britanie, China (inclusiv Hong-Kong), Franța, Germania, Italia, Singapore și Spania din aprilie 2003 și din septembrie 2003 pe celelalte piețe.