Lansat pe 9 octombrie 2003 de către compania Simpliciti din USA, Home Organizer reprezintă primul dispozitiv
electronic multi-user destinat special organizării vieții de zi cu zi a unei familii 'ocupate'. Cu ajutorul
dispozitivului, membrii familiei pot acum să împartă într-un mod mult mai facil sarcinile zilnice ce le revin
fiecăruia în parte, acest lucru ducând la echilibrarea vieții de familie cu cea de birou. Fiecare dintre
utilizatori poate împrospăta lista de sarcini în orice moment, eliminându-se astfel posibilitatea îndeplinirii a 2
sarcini în același timp. În plus, utilizatorii Microsoft Outlook pot să importe rapid propriile activități în
programul familial sau să adauge evenimentele familiale în propriile calendare, prin intermediul software-ului de
sincronizare Simpliciti PC Synch, pus la dispoziție de către companie. Noul Home Organizer dispune de următoarele
opțiuni:
l planificarea activităților individuale,
l o imprimantă atașabilă ce permite afișarea rapidă a
listelor de cumpărături, a activităților ce trebuiesc
îndeplinite etc.
l un program de sincronizare cu
computerul ce permite schimbul de liste telefonice sau activități preconizate
cu cele din Microsoft
Outlook,
l peste 500 de rețete culinare preluate de pe recipezaar.com, acestea incluzând și informații
nutriționale,
l unelte adiționale de organizare: dipozitivul poate stoca telefoane, adrese, liste de
cumpărături, calculator, alarmă, note etc.