.

Connex și SoftExpert au anunțat la începutul lunii octombrie încheierea unui acord de parteneriat prin care SoftExpert poate oferi clienților săi întrega gamă de servicii Connex. 'Serviciile Connex de voce și date mobile - Internet GPRS sau VPN-GPRS -, precum și cele de date - Internet dial-up și soluțiile dedicate - ne permit să oferim clienților noștri servicii complete. Exemplul cel mai bun: soluția informatică de Sales Force Automation & Management dezvoltată de noi: Expert Mobile Agent, cu funcționare în timp real, dezvoltată pe un suport ideal oferit de Connex: GPRS pentru agenții din teren care folosesc dispozitive PDA și soluții dedicate pentru back-office. Calitatea, eficiența și flexibilitatea serviciilor oferite de Connex sunt condiții esențiale pentru desfășurarea activității noastre', consideră Cristian Nicolae, director de marketing SoftExpert.
SoftExpert are sediul în Craiova și a fost înființată în 2000. În acest scurt timp a reușit să realizeze produse de înalt nivel tehnic și funcțional, atât pentru clienți din România, cât și din străinătate (SUA, Franța, Italia, Danemarca). Din 2001, firma s-a orientat prioritar către dezvoltarea de programe proprietare - Expert Mobile Agent, MedExpert, Expert Learning System, Expert Management System - și câștigarea de clienți importanți pe piața românească. Schimbarea a fost benefică pentru firmă, reușind dezvoltarea unui portofoliu important de produse și realizarea de contracte cu clienți de prestigiu, precum Terapia, Campofrio, Lundbeck, A&A Records, CODECS.
Kevin Heaney, General Manager Sales la Connex declară că 'parteneriatul cu SoftExpert ne ajută să oferim unui număr mai mare de clienți atât serviciile Connex de voce și date, cât mai ales soluțiile integrate de comunicații. Oferta noastră de soluții integrate este special concepută pentru a satisface necesitățile specifice de comunicații ale fiecărei companii, în condiții de maximă eficiență operațională.
Connex a lansat această ofertă pe baza experienței sale considerabile în furnizarea de servicii de voce și de date, la care se adaugă avantajul acoperirii naționale a rețelei Connex'.