.

INFRASOFT a lansat pagina de wikipedia pe segmentul DMS (Document Management System) -http://ro.wikipedia.org/wiki/DMS. -  Documenta DMS - aceasta utilizează tehnologia ORACLE Database (RDBMS - Relational Database Management System) pentru stocarea datelor și managementul documentelor. Baza de date este una validată și confirmată pentru gestionarea volumelor foarte mari de date - în condiții de stabilitate, siguranță, suport, programare, administrare și performanță. Gestionarea sigură și rapidă a volumelor mari de date – caracteristica cheie pentru gestionarea documentelor pe termen lung.

Documenta DMS - Compatibilitate

Sistem de operare Server

HP-UX Itanium, HP-UX Itanium (32-bit)

IBM AIX on POWER Systems (32-bit și 64+bit)

Linux Itanium, Linux x86, Linux x86-64

Sun Solaris x86 (32-bit), Sun Solaris x86-64 (64-bit)

Microsoft Windows (32-bit), Microsoft Windows Itanium (64-bit), Microsoft Windows x64 (64-bit)

Stație de lucru

Ms Windows 95

Ms Windows NT

Ms Windows 2000

Ms Windows 2003 Server

Ms Windows XP

Ms Windows Vista

Ms Windows 2007

Documenta DMS - Caracteristici

Administrare

Administrarea utilizatorilor pe bază de grupuri și roluri

Administrarea organigramei, încadrarea personalului pe departamente

Administrarea categoriilor de documente

Administrarea meniului disponibil pentru fiecar e utilizator sau grup de utilizatori

Administrarea seriilor, a numerelor de documente și a drepturilor de acces pe serii

Administrarea atributelor (metadatelor) fiecarui tip de document

Administrarea Listelor de Valori (LOV) disponibile pentru completarea metadatelor (listă simplă, listă SQL, listă mixtă, listă fixă, listă cu adăugare dinamică de valori)

Job pentru back-up automat sistem

Profil utilizator. Look and feel particularizabil pe fiecare utilizator.Scheme de culoare predefinite: Office2003Blue; Office2003Classic, Olive, Silver, Luna, WindowsXP, Whidbey

Containerul de documente

Stocarea centralizată și unitară a documentelor

Back-up / copie electronica de siguranță a tuturor documentelor

Controlul versiunilor – check-in / check-out (până la 100 de versiuni)

Gestionarea containerelor de documente

Drepturi de access pe containere si pe documente utilizând grupuri, useri și roluri

Ușor de utilizat, meniu consola, meniu contextual, toolbar comenzi rapide

Document preview

Indexarea documentelor pe tipuri și metadate specifice

Căutări complexe ale documentelor; Regăsirea rapidă prin utilizarea indecsilor ORACLE – se asigură minimizarea timpului de regăsire ulterioară a documentelor. Criterii căutare: creat de, creat la, modificat de, modificat la, nume document, extensie, tip document, căutare indexată dupa metadate (ex: furnizor, client, numar, daca, articol, CNP, CUI)

FULL-TEXT search – căutare dupa conținutul documentelor; căutare dupa text OCR reconstituit de pe documentele scanate – utilizare indexare CLOB (Character Large Object)

Auditul accesului la documente – cine (utilizatorul) și când (timestamp) pentru acțiunile: creare, modificari, stergeri, vizualizări pe fiecare document

Sincronizare automata cu directoarele de pe hard-discul local al utilizatorului

Lucrul on-line și off-line, System log

Locatori fizici pentru documente – definirea locatorilor de stocare a hârtiilor

Documente legate (ex: contract si anexe)

Șabloane de documente – administrarea sabloanelor de documente disponibile pentru utilizatori, Suport ISO

Transmiterea directă a documentelor pe email , Șabloane de email

Printarea documentelor din sistem; Integrare SCAN; Integrare FAX;

SMART Scan Multipages – scanarea inteligentă a documentelor cu numar variabil de pagini

Fluxuri de lucru - workflows

Definirea și intreținerea facilă de catre administrator a fluxurilor de lucru pentru documente

Definirea fluxurilor secvențiale și paralele, pe toate nivelele din organigramă

Utilizarea rolurilor și a grupurilor in definirea fluxurilor (ex: aprobare de către utilizatorul cu rolul "Director financiar"; informare catre "All managers")

Tipuri de pași flux: Aprobare (opțiuni destinatar: aproba/respinge/request more info), Atribuire (preluare/respingere), Informare (luat la cunostință)

Respingerea/Intoarcerea documentului la orice pas din cei anteriori – implicit precedentul

Notificari/al erte pe email la nivel de flux și la nivel de pas flux

Drepturi de execuție a fluxurilor

Mutarea automată a documentelor in zone de documente: documente in lucru, documente aprobate, documente respinse, documente atribuite

Auditul executări pașilor de flux

Termen limita pentru execuția fluxurilor și a pașilor de flux

Mesaje pe fiecare pas, intre utilizatori, aferente documentului

Instant messaging – comunicare în timp real intre utilizatori

Delegarea atribuțiilor (se pot delega atribuții pe fluxuri; pe perioada delegării – exemplu: concediu de odihna – atât utilizatorul de bază cât si utilizatorul delegat primesc notificari si au drept de interacțiune pe flux)

Interfață programabila SQL pe fluxuri; Triggeri de BEFORE si AFTER flux și pas flux; Funcții API SQL. Exemple utilizare: la aprobarea unui anumit tip de document să se transmita un email special; la aprobarea unei facturi furnizor la plată se poate transmite acest lucru catre ERP; transmiterea unui SMS la aprobarea unui document; etc.

Panou de control grafic – DASHBOARD – pentru monitorizarea fluxurilor: fluxuri active, fluxuri incheiate, documente respinse, pe utilizator, pe companie, documente expirate etc

"Inbox" utilizator – catalogare fluxuri in functie de tip

 

SCAN - OCR (vezi captura din aplicatie)

Integrare cu scannerul

Utilizarea sabloanelor de scanare documente

FULL OCR; OCR pe ZONE de document

Asocierea intre zone OCR si metadate

Parsarea textului rezultat din OCR pentru extragerea datelor utile (ex: număr factura, furnizor, CUI, data) și asocierea datelor extrase pe metadate

Generare pivot pe metadate documente

Separator între documente (Exemplu: la scanarea documentelor cu numar diferit de pagini – sistemul identifică automat finalizarea documentului si inceputul unui document nou); Pagini de documente;

Corecții manuale text OCR

Corecții automate text OCR; integrare DEX; Întreținerea dicționarului și auto-corecția textului;

Asocierea locatoriilor (dosar, birou, cutie) și a pozitiei documentului în locator pentru localizarea ulterioară a documentului pe hârtie

Cautări rapide dupa text OCR, metadate OCR

Export in excel

 

Registratura electronică (vezi captura din aplicatie)

Registratura generala de intrări-ieșiri

Definirea registrelor (ex: general, contracte; procese verbale; pe departament)

Administrarea drepturilor de acces pe registre

Alocarea numerelor de INTRARE-IESIRE

Inregistrarea documentelor

Inregistrarea de documente fără a avea atasat documentul fizic/scanat

Posibilitatea de utilizare a aceluiași număr atât pentru intrare cât și pentru iesire

Export excel – imprimare raport Registratură

Vizualizarea documentelor inregistrate

 

Sistem deschis

Sistemul expune o interfata programabila SQL

Sistemul poate fi interfațat cu alte sisteme de tip ERP

Application Programming Interface – set de funcții și constante sistem pentru programarea avansata pe fluxuri

Triggeri de Before/After flux – se declanșează inainte de trimiterea unui document pe flux, respectiv dupa finalizarea fluxului

Triggeri de Before/After pas flux – se declanșează inainte/dupa executia unui anumit pas de pe flux

 

Utilitare

Agendă personală – to-do list; Alerte email

Instant messenger integrat in sistem pentru comunicarea rapidă între utilizatori

Planificarea activităților

Time management

Notificări / Alerte in aplicație și pe email (ex. Document nou primit pe flux)

Integrare Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Visio

INFRASOFT este prezenta pe piata produselor dezvoltate pe tehnologie ORACLE incepand cu anul 2004. Compania este partener ORACLE pe zona de tehnologie si partener INTHINC – TIWIPRO pe zona de dispozitive de monitorizare a flotelor de vehicule.