.

IDC plasează compania pe prima poziție într-un top al furnizorilor de servicii IT în urma publicării rezultatelor studiului pentru 2004 al pieței de specialitate din România

S&T România a fost desemnată de către IDC ca lider al pieței de servicii IT din România, piață ce a generat investiții în valoare de 135 milioane euro pe parcursul anului 2004, în creștere cu 28,3% față de 2003. Compania de cercetare de piață IDC este principala referință specializată ce analizează evoluția sectorului IT&C din România și de peste un deceniu este un observator fidel al pieței locale.

Studiul IDC indică faptul că integrarea de sisteme informatice a reprezentat cea mai mare parte a serviciilor IT oferite în 2004. Integrarea de sisteme informatice este un proces complex care pornește de la analiza cerințelor de business și se încheie cu furnizarea unei soluții la cheie. S&T România este unul dintre integratorii de sistem cu cea mai îndelungată prezență în plan local, rezultatele obținute datorându-se în egală măsură echipei sale și experienței acumulate în cei peste 10 ani de activitate. Punctul de plecare în evaluarea și implementarea soluțiilor și serviciilor oferite îl reprezintă bunele practici acumulate atât la nivel local, cât și la nivelul întregului grup S&T, care este în acest moment cel mai important furnizor de soluții și servicii IT pentru țările din Europa Centrală și de Est, cu prezență în 21 de țări din regiune.

În ultimii ani structura ofertei S&T a fost schimbată, centrul de greutate transferându-se din zona de hardware către cea a serviciilor profesionale, iar efectele acestei adaptări la cerințele pieței s-au făcut vizibile la nivelul întregului grup. S&T este lider pe piața serviciilor IT din Austria, așa cum indică rezultatele grupului pentru prima jumătate a acestui an, recent date publicității. Factor comun pentru țările din zona în care activează grupul S&T și determinant în același timp pentru evoluția piețelor respective, privatizările masive au determinat reorientarea companiilor de servicii IT. Noile companii private au nevoie predominant de servicii și mai puțin de simpla dezvoltare a infrastructurii, ceea ce impune furnizorilor de servicii IT acumularea de competențe multiple și trecerea la noi modele de parteneriat cu clienții lor.

Consecventă în urmărirea îndeplinirii obiectivelor sale strategice, S&T România este conștientă de faptul că una dintre principalele căi de a genera valori durabile este calitatea. O certificare a faptului că sistemul de calitate este în S&T nu numai o metodă sau o procedură, ci o atitudine și un mod de gândire, o constituie distincția 'J.M. Juran Romanian Quality Award' pentru excelență în managementul calității, obținută în decembrie 2003.

În aceeași măsură, un rol important în succesul înregistrat de S&T România îl joacă parteneriatele sale cu lideri mondiali în furnizarea de echipamente și soluții software, cum ar fi HP și IBM. Aceste parteneriate au ajutat echipa S&T România să pună la dispoziția clienților soluții complete ce încorporează cele mai noi tehnologii, iar împreună cu expertiza dobândită prin implicarea constantă în proiecte cu grad mare de complexitate, să poată adapta aceste soluții și serviciile aferente la particularitățile fiecărui client.

Raportul IDC identifică sectorul utilităților publice, cel bancar, cel guvernamental și cel al telecomunicațiilor ca fiind, în ordinea menționată, piețele verticale care au generat investițiile cele mai substanțiale pe parcursul anului anterior. S&T România a răspuns solicitărilor venite din toate aceste piețe verticale, lista clienților săi cuprinzând printre alte referințe Romgaz, Transelectrica (utilități publice), TransFonD (bancar), Ministerul Muncii, Solidarității Sociale și Familiei (guvernamental), Romtelecom (telecomunicații).

Pentru doi ani consecutiv, 2003 și 2004, S&T România a fost filiala cu cea mai importantă contribuție la rezultatele financiare ale grupului S&T. Acesta este și unul dintre motivele pentru care S&T Romania este centrul coordonator al Regiunii Sud, folosindu-și expertiza și acționând ca un 'žhub" care oferă suport filialelor S&T din Bulgaria, Turcia, Grecia, Cipru și Malta.

'žTendința de creștere a pieței de servicii IT în medie cu 16,8% pentru următorii 5 ani subliniată de studiul IDC ne determină să credem că obiectivele pe care S&T România și le-a stabilit sunt perfect tangibile. Exigențele impuse de alinierea la normele și standardele internaționale vor determina companiile din România să apeleze la parteneri a căror expertiză este dovedită, parteneri capabili să ofere opțiuni tehnologice și operaționale în concordanță cu necesitățile specifice verticalelor de business,' a declarat domnul Dan Roman, Director General - S&T Regiunea Sud.

'žÎn ultimii doi ani S&T România și-a consolidat poziția în regiune și nu întâmplător biroul din România a devenit centru coordonator pentru S&T Regiunea Sud. Acest lucru a fost reflectat și în performanța biroului S&T din România pe piața serviciilor IT în anul 2004,' a declarat domnul Laurențiu Popescu, Country Manager '“ IDC România. 'žEste de asemenea îmbucurător faptul că o altă filială din România a unei companii de prestigiu are cea mai mare contribuție la rezultatele financiare regionale ale grupului din care face parte. Acest lucru dovedește încă o dată potențialul pieței românești și interesul crescând al marilor companii de a stabili o prezența în țara noastră,' a adăugat domnul Popescu.

Principalul obiectiv pentru 2005 al S&T România îl reprezintă menținerea ritmului de creștere și extinderea relațiilor de afaceri cu clienții săi la nivel de parteneriate strategice.

S&T România (www.snt.ro) un important funizor de servicii IT, membră a grupului S&T AG, listat la bursa din Viena și care activează în 21 de țări din Europa Centrală, de Est și de Sud.
S&T România este de asemenea centrul de coordonare pentru Regiunea Sud a grupului S&T care mai cuprinde Bulgaria, Turcia, Grecia, Cipru și Malta.
În cei 11 ani de activitate, S&T s-a implicat constant în dezvoltarea infrastructurii informaționale din România.
Compania oferă soluții informatice complexe adaptate necesităților clienților, bazate pe un portofoliu bogat de aplicații software, infrastructura hardware și o gamă completă de servicii de consultanță, proiectare, implementare de soluții IT complexe, management de proiect, dezvoltare de software, pentru clienți din domeniile guvernamental, telecomunicații, producție industrială, servicii financiare, producerea și distribuția de energie, îngrijirea sănătății.
S&T România furnizează de asemenea servicii de suport tehnic și mentenanță pe bază de SLA, servicii de tip outsourcing.
S&T România este certificată ISO 9001:2000, IQNet și TUV CERT și a primit premiul J.M.Juran pentru excelență în managementul calității.