.

Prin intermediul programului său internațional de muzică, Electronic Beats, Deutsche Telekom și-a unit forțele cu Gorillaz pentru a da viaţă unei noi dimensiuni muzicale în Europa. Obiectivul este de a folosi noi tehnologii pentru a crea noi experienţe muzicale. “Magia Gorillaz constă în faptul că ei sunt reali și virtuali deopotrivă, un aspect pe care echipa inovatoare a Telekom Electronic Beats îl înțelege pe deplin”, precizează Niamh Byrne, Eleven Management, compania de impresariat artistic din Londra. “Aceștia au dat dovadă de încredere şi curaj, ajutându-ne să transformăm o viziune în realitate.”
 
Pentru Deutsche Telekom, viaţa este despre experienţe împreună, iar în calitate de proprietar și operator al uneia dintre cele mai avansate rețele 4G din lume, are datoria digitală de a permite oamenilor să experimenteze puterea tehnologiei conectate de a transforma. “Suntem foarte mândri de propunerea din partea trupei de a beneficia de puterea Telekom Electronic Beats pentru a permite unui număr cât mai mare de persoane să împărtășească această nouă dimensiune muzicală semnată Gorillaz”, a declarat Wolfgang Kampbartold, Vicepreședinte International Market Communication din cadrul Deutsche Telekom.
 
 
Pentru a marca nou album al trupei, Humanz, care va fi lansat pe 28 aprilie, Deutsche Telekom va demara o campanie pentru a demonstra modul în care folosirea creativă a noilor tehnologii poate stimula experienţele muzicale. Prima dintre aceste iniţiative va consta într-o aplicaţie inovatoare AR care permite utilizatorilor să acceseze conținut Gorillaz în exclusivitate. De asemenea, sunt programate şi concerte în exclusivitate în câteva dintre zonele importante pentru Telekom. 
 
Referindu-se la acest parteneriat, Jamie Hewlett, co-creatorul trupei virtuale Gorillaz, a spus: „Parteneriatul cu Deutsche Telekom ne-a permis să experimentăm, să explorăm şi să ne transformăm visurile în realitate”.
 
Conţinut Gorillaz în exclusivitate poate fi vizionat pe www.electronicbeats.net
 
Vor urma noi evenimente şi anunţuri.
 
Telekom Electronic Beats 
 
Telekom Electronic Beats este unul dintre cele mai cunoscute programe de conținut muzical, lifestyle și de content marketing, cuprinzând un spectru larg de produse și servicii, precum și conținut și evenimente premiate. 
 
În ultimii 17 ani, Telekom Electronic Beats a creat un univers de experiențe muzicale prin intermediul unei game diversificate de canale, EB.net funcţionând ca platformă centrală. În timp ce programul s-a concentrat inițial pe segmentul de marketing muzical, în prezent,Telekom Electronic Beats se bazează pe strânsa conexiune dintre muzică și alte zone de lifestyle precum design, tehnologie, modă și artă. Telekom Electronic Beats a lucrat cu unele dintre cele mai mari nume ale muzicii contemporane, de la Grace Jones și Depeche Mode, până la Moderat, promovând, de asemenea, noi artiști precum Ry X.