.

Din 12 septembrie Telekom a intrat oficial pe piața din România - momentul “Telekom” a fost construit în baza unei strategii solide, cu scopul de a deveni furnizorul numărul 1 pentru servicii telecom și divertisment pe piața locală. Ca rezultat, România contribuie semnificativ la performanța Grupului Deutsche Telekom în Europa. “Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicații din România care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Întrucât deține capabilități  și puncte forte unice, Telekom devine o opțiune integrată fix-mobilă pe piața românească, pentru milioanele de experiențe ce merită împărtășite”, precizează Nikolai Beckers (foto), CEO Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications. Din13 septembrie, unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau COSMOTE România au devenit utilizatori ai Telekom Romania și cele două companii au intrat oficial în familia internațională Telekom.

“Salutăm intrarea pe piață a noului brand Telekom Romania! Putem considera ziua de azi ca fiind data de naștere a unor noi jucători pe piața de telecom, deși tradiția și experiența pe piață a celor două companii care sunt sărbătorite ne arată că au deja o vârstă matură. În România, beneficiem de una dintre cele mai active piețe de telecomunicații europene, cu o dinamică constantă și, uneori, cu evoluții spectaculoase. Într-un timp foarte scurt pentru români, am trecut rând pe rând de la 2G, la 3G și 4G.  Plătim unele dintre cele mai mici costuri pentru serviciile de telecomunicații din Uniunea Europeană și am fost printre primii cetățeni europeni care au avut acces la 4G. Ne dorim în continuare pentru români servicii telecom permanent îmbunățite, la prețuri accesibile. Din punct de vedere al statului român pe care îl reprezentăm la nivel de acționariat, ne așteptăm să vedem și în viitor o evoluție economică pozitivă a celor două companii, care au intrat în marea familie internațională "T”. Reputația care precede acest brand ne încurajează să fim încrezători în rezultate. Deși obligații guvernamentale importante m-au ținut deoparte de acest eveniment major, felicit încă o data întreaga echipă și îi doresc mult succes pentru consolidarea acestui brand în România!”, precizează Răzvan Cotovelea, Ministru pentru Societatea Informațională.
 
Obiectivul Telekom: să devină prima alegere ca brand de telecomunicații care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională;

Promisunea Telekom către clienți: oferte integrate pentru milioanele de experințe care merită împărtășite; pachete all inclusive și conceptul multi-screen TV;

Propunerea Telekom comercială: o experiență integrată în toate punctele de contact, dezvoltată în baza conceptului One Stop Shop.

Ca urmare a unui proces foarte rapid de adopție a noului brand, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania, folosind sloganul “EXPERIENȚE ÎMPREUNĂ”.

Produse și servicii complet integrate, create pentru a livra experiențe de calitate pentru clienți, vor fi oferite sub brand-ul „T”. Telekom Romania adoptă întocmai valorile brandului Telekom:  Inovație, Simplitate și Competență, prin utilizarea întregului portofoliu existent de tehnologii.  

“Adăugarea României pe harta Magenta este un pas firesc în extinderea amprentei Deutsche Telekom în Europa. Este în linie cu strategia noastră de a oferi cea mai bună experiență pentru clienți, prin leadership în tehnologie. Ca furnizor de top în Europa, vom aduce experiența și abilitățile noastre pe piața românească. Suntem puternic implicați în susținerea Telekom Romania și vom contribui semnificativ la societatea românească”, precizează Claudia Nemat,  Membru în Board-ul Deutsche Telekom pentru Europa și Tehnologie.

Experiența Telekom Romania pentru clienți
Telekom Romania intră pe piață cu conceptul one-stop-shop și cu unul comercial inovator. Pe o singură factură, clienții Telekom Romania Communications S.A. se vor bucura de divertisment și comunicare de 4 ori nelimitat: pentru broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și, de asemenea, divertisment TV. Mai mult, toate pachetele Telekom Romania Communications S.A.  vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web și mobile.

Noua experiență oferită de Telekom TV va include 3 beneficii unice pentru divertisment nelimitat: 1. multi-screen pentru fiecare, indiferent de dispozitivul utilizat; 2. conținut exclusiv pentru sute de ore de divertisment; 3. o experiență TV personalizată, întrucât Telekom TV oferă clienților control complet asupra a ceea ce vor să vadă și asupra momentului când vor să urmărească programul favorit. Lista completă a beneficiilor Telekom TV va fi disponibilă în viitorul apropiat.

Pentru comunitatea de afaceri din România, conceptul One Stop Shop al Telekom aduce o experiență unică, adaptată pentru orice companie, și un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare: un portofoliu complet de soluții fixe și mobile, aplicații și soluții IT integrate, plus cea mai variată gamă de echipamente IT&C. Brand-ul Telekom intră pe piață ca un furnizor de încredere pentru servicii integrate destinate clienților companii. Scopul este de a asigura cea mai bună experiență prin produse inovatoare și servicii ușor de accesat, la cele mai înalte standarde de calitate susținute de cele mai bune acorduri de garantare a serviciilor (SLA) de pe piață.

Clienții se pot bucura de noua experiență de brand și de ofertele comerciale Telekom  prin intermediul magazinelor integrate fixe și mobile, al unui call-center unic, a unui nou website - www.telekom.ro – sau prin intermediul conturilor unice de social media active începând din 13 septembrie.   
 
Românii au fost invitați să participe la momentul lansării brand-ului Telekom Romania prin evenimente interactive, ce au avut loc pe 13 septembrie în București, Cluj și Iași. Pentru a sărbători momentul în care România a aprins Magenta, simultan, a avut loc un eveniment special și la Berlin.

Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

 

10 motive să fii alături de Telekom Romania

1.Una dintre cele mai mari comunități telecom din lume. La nivel internațional, Telekom este deja prezent în aproximativ 50 de țări, cu peste 142 milioane de clienți de telecomunicații mobile, peste 31 milioane de clienți cu servicii telecom fixe, cu mai mult de 17 milioane de clienți de internet în bandă largă și 5,8 milioane de clienți de televiziune.

2.Prima alegere pentru servicii integrate de comunicații care te conectează la tehnologie. Telekom Romania își propune să devină prima alegere ca brandde telecomunicații care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Mai mult, Telekom Romania vizează să se dezvolte pornind de la poziția de lider pe segmentul business, oferind cele mai bune soluții IT&C la cheie.

3.Cel mai bun raport calitate-preț de pe piața românească. Serviciile comunicate sub brand-ul Telekom Romania țintesc să ofere cel mai bun raport calitate-preț de pe piața românească. Suntem hotărâți sălivrăm cea mai bună experiență de comunicare, prin produse inovatoare și servicii ușor accesibile, la cele mai înalte standarde de calitate.

4.Pachete de servicii all inclusive, de 4 ori nelimitat. Ofertade pachete all-inclusive sub brand-ulTelekom Romaniaînseamnă de 4 ori nelimitat pe o singură factură: comunicații mobile, internet, comunicații fixe și televiziune, toate peo singură factură.

5.Serviciu TV unic pe piață. Telekom TV înseamnă începutul unei noi ere în televiziune - inovație și calitate pe piața din România, sub brand-ul „T”. Acest serviciu de televiziune oferă o experiență personalizată, bogatăși interactivă, pe toate tipurile de ecrane fixe și mobile.

6.Conceptul One Stop Shop. Pentru clienții persoane juridice, brand-ul Telekom Romania va aduce o nouă experienţă, construită în jurul conceptului One Stop Shop - un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare ale unei companii: soluții complete fixe și mobile, aplicații și soluții IT integrate, plus cea mai variată ofertă de echipamente IT&C.

7.Inovație, Simplitate, Competențăși angajament personal. Valorile brand-ului Telekom Romania sunt Inovația, Simplitatea, Competența, iar angajamentul personal al fiecărui angajat este “Sunt Telekom, poți conta pe mine!”. Fiecare dintre noi este dedicat identificării celor mai bune soluții pentru solicitările clienților – fie că aceștia sunt utilizatori, colegi, parteneri de afaceri sau alți colaboratori ai companiei.

8.Cele mai semnificative investiții. Companiile care comunică sub brand-ul Telekom Romania cumulează cele mai semnificative investițiiîn dezvoltarea rețelei de telecomunicații, atât pentru internetul în bandă largă prin fibră optică, dar și pentru tehnologia mobilă 4G;acestea sunt reflectate într-o expansiune continuăa rețelei.

9.Servicii complete integrate. Oferim servicii cu adevărat integrate, pentru milioanele de experiențe care merită împărtășiteși conectivitate fără limite, atât în viața personală, cât și în cea profesională.

10.Siguranță deplină și acces ușor la informații, oricând, de oriunde. Serviciile și tehnologiile sub brand-ul Telekom Romania permit conectivitate rapidă, în condiții de maximă siguranță. Indiferent de tehnologie, fie că este vorba despre broadband fix sau 4G ori cloud, indiferent că este vorba despre persoane sau organizații, cu toții avem acces la ceea ce ne interesează, oricând, indiferent unde ne aflăm.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.